
Що необхідно для отримання онлайн кредиту


Відкриття торгового центру Nikolsky відбулося 21 травня. З моменту початку роботи торговий центр показує відмінні результати по відвідуваності, заповнюваності, оборотам орендарів і приросту онлайн-аудиторії.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі Budhouse Group, практично всі основні показники знаходяться на високих відмітках.
Частка вільних торгових приміщень в ТЦ становить менше 1%. Частка відкритих торгових площ становить 94%. Відкриття інших підписаних магазинів планується протягом місяця.
За тиждень з моменту відкриття торговий центр відвідало більше 330 000 людей. Відвідуваність вихідних днів склала в середньому 58 000 осіб на день, будніх днів 37 000 осіб на день. Середньоденна відвідуваність за сім перших робочих днів склала майже 47 000 осіб на день.
Магазини ТРЦ Nikolsky в перший тиждень роботи вийшли на лідируючі позиції в списках магазинів по країні за оборотами. Так, кращі показники оборотів в своїй мережі показали деякі магазини групи Inditex, магазини групи LPP, магазини групи Argo, MD Group, LC Waikiki, Люксоптика, Esprit, Swarowski, Nike, Puma і ін.
Обороти розважальних закладів та ресторанів теж виявилися на перших позиціях своїх мереж. Кращі показники в Україні по оборотам показали кінотеатр Multiplex в розрахунку на Один зал, боулінг Lucky Strike, ДРЦ Smile Park, оператори фаст-фуду і ресторанів.
Відвідуваність сайту ТРЦ Nikolsky за перший тиждень роботи склала 65 000 користувачів, що в 1,8 рази більше в порівнянні з попереднім тижнем (37 000 користувачів). Різко збільшилася кількість передплатників в соціальних мережах. Так, кількість учасників групи в Instagram, збільшилася на 8000 користувачів та склало 30 500 осіб.
Читайте також –
До Харкова з любов’ю: як виглядає новий ТРЦ Nikolsky (фоторепортаж)