Епіцентр зняв розважальне шоу про блогерів, яким зацікавилось телебачення

Епіцентр зняв розважальне шоу про блогерів, яким зацікавилось телебачення

31.05.2021 08:15
  909
Дарія Осіїк

Компанія Епіцентр К запустила на своєму YouTube-каналі перше в Україні розважальне шоу про інфлюенсерів та лідерів суспільної думки Ліга блогерів.  В компанії зазначили, що проєкт знімався з метою підтримки нової сфери в України – блогінгу. Проєктом вже зацікавились телеканали.

Читати російською

Шоу Ліга блогерів  —  розважальна програма, яка виходитиме на YouTube-каналі мережі Епіцентр. Протягом 4-х конкурсних етапів 16 інфлюенсерів з усієї країни змагатимуться за грошові призи, звання найкращого блогера Ліги. Учасники шоу виконуватимуть креативні завдання, а глядачі та ведучі їх оцінюватимуть. Загальний фонд шоу: 500 000 грн.

Перший випуск тут: https://www.youtube.com/watch?v=I9Mmz92IrKA&t=2s

«YouTubе-реаліті покликане надихнути та підтримати блогерів, а заодно і розважити підписників, які слідкують за нами у соцмережах. Крім того, нашим проєктом зацікавилося декілька українських каналів, тому шоу може з’явиться і на телебаченні.

Ми реально очікували, що заявки подаватимуть блогери-початківці, а отримали достатньо багато анкет від блогерів мільйонників. Це  буде запекла боротьба за звання кращого блогера та видовищне шоу», — розповідає Chief Marketing Officer Епіцентр К Ірина Шинкаренко.

До Ліги блогерів потрапили лідери думок з різних куточків України, які досягли повноліття та мають від 5 тис. підписників у соціальних мережах: Instagram, TikTok чи YouTube. Першими учасницями стали блогерки Яна Осипова з Києва та Мирослава Ягодка із Острога.

«Про те, що йде конкурсний набір на шоу, я дізналися від своєї знайомої. Вирішила спробувати, адже в Україні мало програм, де блогер може себе проявити, окрім телевізійних, куди майже не запрошують. У мене вже пів мільйона підписників в інстаграмі, а цей проєкт, як ковток свіжого  повітря, — дає можливість показати себе. А за допомогою призового фонду можна ще й прокачати свій особистий бренд та блог, вкладаючи в піар і контент, адже це є головною складовою успішності в соціальних мережах», — розповідає блогерка, учасниця шоу Ліги блогерів Яна Осипова.

Програма виходитиме щочетверга на YouTube-каналі EpicentrK. У першому випуску у якості співведучого з’явився відомий блогер, актор, режисер Діма Варварук, який оцінював учасників та давав поради. У компанії зазначили, що з кожним випуском у програмі буде з’являтися відомий інфлюенсер, завдання якого мотивувати учасників.

Читайте також – 

Епіцентр впроваджує всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу»


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  908
Усі новини ринку