Епіцентр зняв розважальне шоу про блогерів, яким зацікавилось телебачення

Епіцентр зняв розважальне шоу про блогерів, яким зацікавилось телебачення

31.05.2021 08:15
  844
Дарія Осіїк

Компанія Епіцентр К запустила на своєму YouTube-каналі перше в Україні розважальне шоу про інфлюенсерів та лідерів суспільної думки Ліга блогерів.  В компанії зазначили, що проєкт знімався з метою підтримки нової сфери в України – блогінгу. Проєктом вже зацікавились телеканали.

Читати російською

Шоу Ліга блогерів  —  розважальна програма, яка виходитиме на YouTube-каналі мережі Епіцентр. Протягом 4-х конкурсних етапів 16 інфлюенсерів з усієї країни змагатимуться за грошові призи, звання найкращого блогера Ліги. Учасники шоу виконуватимуть креативні завдання, а глядачі та ведучі їх оцінюватимуть. Загальний фонд шоу: 500 000 грн.

Перший випуск тут: https://www.youtube.com/watch?v=I9Mmz92IrKA&t=2s

«YouTubе-реаліті покликане надихнути та підтримати блогерів, а заодно і розважити підписників, які слідкують за нами у соцмережах. Крім того, нашим проєктом зацікавилося декілька українських каналів, тому шоу може з’явиться і на телебаченні.

Ми реально очікували, що заявки подаватимуть блогери-початківці, а отримали достатньо багато анкет від блогерів мільйонників. Це  буде запекла боротьба за звання кращого блогера та видовищне шоу», — розповідає Chief Marketing Officer Епіцентр К Ірина Шинкаренко.

До Ліги блогерів потрапили лідери думок з різних куточків України, які досягли повноліття та мають від 5 тис. підписників у соціальних мережах: Instagram, TikTok чи YouTube. Першими учасницями стали блогерки Яна Осипова з Києва та Мирослава Ягодка із Острога.

«Про те, що йде конкурсний набір на шоу, я дізналися від своєї знайомої. Вирішила спробувати, адже в Україні мало програм, де блогер може себе проявити, окрім телевізійних, куди майже не запрошують. У мене вже пів мільйона підписників в інстаграмі, а цей проєкт, як ковток свіжого  повітря, — дає можливість показати себе. А за допомогою призового фонду можна ще й прокачати свій особистий бренд та блог, вкладаючи в піар і контент, адже це є головною складовою успішності в соціальних мережах», — розповідає блогерка, учасниця шоу Ліги блогерів Яна Осипова.

Програма виходитиме щочетверга на YouTube-каналі EpicentrK. У першому випуску у якості співведучого з’явився відомий блогер, актор, режисер Діма Варварук, який оцінював учасників та давав поради. У компанії зазначили, що з кожним випуском у програмі буде з’являтися відомий інфлюенсер, завдання якого мотивувати учасників.

Читайте також – 

Епіцентр впроваджує всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу»


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту

Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту

Українці зустріли літо з гумором і натхненням — соціальні мережі вибухнули мемами на тему операції «Павутина» та...
time icon  
  343
Усі новини ринку