Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Roshen
Roshen представили ролик, героями якого стали желейні цукерки. В центрі сюжету солодкі герої, які фліртують і перекидаються один з одним двозначними фразами з сексуальним підтекстом. В кінці ролика пропонується “влаштувати паті в роті”, звичайно ж за допомогою цукерок.
Samsung
Компанія Samsung порівняла свій флагманський смартфон з новим iPhone 12 Pro Max в новій рекламі. В першому відео південнокорейський виробник демонструє, яку деталізацію здатна видавати 108-мп камера їх смартфона: при збільшенні зображення сендвіча, знімок на iPhone виходить розмитим, в той час як на Samsung – чітким і яскравим. У другому – Samsung робить акцент на 100-кратному цифровому зумі проти 12-кратного iPhone 12 Pro Max, знімаючи Місяць. Ролики завершуються написом: “Досить докладно?” (Detailed enough?).
https://www.youtube.com/watch?v=j6fqaXPYg4g&feature=emb_logo
Apple
Тим часом нова рекламна кампанія “Яблука” зосереджена на боротьбі з додатками, які збирають інформацію про користувачів. Наприклад, Facebook. Нова функція App Tracking Transparency (ATT), яка з’явилася в оновленні iOS 14.5, дозволяє власникам iPhone забороняти додаткам відстежувати пристрій, включаючи рекламний ідентифікатор IDFA. У хвилинному ролику креатори представили, як би виглядали компанії, що стежать за користувачем, в реальному житті.
https://www.youtube.com/watch?v=8w4qPUSG17Y&feature=emb_logo
KFC
KFC показало, як працюють фолі-артисти. Справа в тому, що будь-яке кіно озвучують спеціальні студії, які імітують реальні звуки альтернативними, за допомогою підручних інструментів. У випадку з наступним роликом – це смаколики з фаст-фуду.
IKEA
IKEA випустила ролик про робота, який вчиться за допомогою дрібних повсякденних справ допомагати екології планети. Згідно із сюжетом, спочатку робот береться за глобальні справи, але в нього нічого не виходить. І тоді він повертається додому до інших роботів, де вони починають піклуватися про довкілля на рівні звичної сім’ї.
Читайте також
Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Andre Tan, Vodafone і Венсан Касель