Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки

Реклама тижня: Roshen, Samsung vs. Apple, IKEA та желейні цукерки

30.05.2021 09:18
  1419
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Roshen

Roshen представили ролик, героями якого стали желейні цукерки. В центрі сюжету солодкі герої, які фліртують і перекидаються один з одним двозначними фразами з сексуальним підтекстом. В кінці ролика пропонується “влаштувати паті в роті”, звичайно ж за допомогою цукерок.

Samsung

Компанія Samsung порівняла свій флагманський смартфон з новим iPhone 12 Pro Max в новій рекламі. В першому відео південнокорейський виробник демонструє, яку деталізацію здатна видавати 108-мп камера їх смартфона: при збільшенні зображення сендвіча, знімок на iPhone виходить розмитим, в той час як на Samsung  – чітким і яскравим. У другому – Samsung робить акцент на 100-кратному цифровому зумі проти 12-кратного iPhone 12 Pro Max, знімаючи Місяць. Ролики завершуються написом: “Досить докладно?” (Detailed enough?).

https://www.youtube.com/watch?v=j6fqaXPYg4g&feature=emb_logo

Apple

Тим часом нова рекламна кампанія “Яблука” зосереджена на боротьбі з додатками, які збирають інформацію про користувачів. Наприклад, Facebook. Нова функція App Tracking Transparency (ATT), яка з’явилася в оновленні iOS 14.5, дозволяє власникам iPhone забороняти додаткам відстежувати пристрій, включаючи рекламний ідентифікатор IDFA. У хвилинному ролику креатори представили, як би виглядали компанії, що стежать за користувачем, в реальному житті.

https://www.youtube.com/watch?v=8w4qPUSG17Y&feature=emb_logo

KFC

KFC показало, як працюють фолі-артисти. Справа в тому, що будь-яке кіно озвучують спеціальні студії, які імітують реальні звуки альтернативними, за допомогою підручних інструментів. У випадку з наступним роликом – це смаколики з фаст-фуду.

IKEA

IKEA випустила ролик про робота, який вчиться за допомогою дрібних повсякденних справ допомагати екології планети. Згідно із сюжетом, спочатку робот береться за глобальні справи, але в нього нічого не виходить. І тоді він повертається додому до інших роботів, де вони починають піклуватися про довкілля на рівні звичної сім’ї.

Читайте також

Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Andre Tan, Vodafone і Венсан Касель


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  51
Усі новини ринку