Про що розповідатимуть ті, хто вижив: програма Українського маркетинг-форуму 2021
Подія відбудеться 27–28 травня в КВЦ “Парковий”, а також буде транслюватися онлайн. Що цікавого буде цього року на Українському маркетинг-форумі?
Уже завтра маркетингова спільнота країни вчерговий раз збереться на найавторитетнішій маркетинговій події року. Дві сцени, 14 секцій, шість ток-шоу та інтерв’ю, понад 60 спікерів, майже половину з яких ви побачите на УМФ вперше. Головна тема року — “Marketing Survivors: як стати зіркою в нових умовах”. На УМФ ви почуєте історії тих, хто вижив, хто зробив прорив у своєму бізнесі і зростає, незважаючи ні на що.
Особистими та бізнесовими історіями життєстійкості поділяться лідери таких компаній, як Дмитро Борисов, засновник «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», Євген Дихне, президент МАУ, Микола Скавронський, комерційний директор мережі лабораторій Synevo та Андрій Буренок, засновник тревел-сервісу tripmydream. Про принципи зростання під час пандемії зі сцени форуму розкажуть Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group, Олексій Юхимчук та Станіслав Дмитрик, співзасновники сервісу доставки їжі і продуктів Rocket, Олександр Кохановський, засновник професійної кіберспортивної команди NaVi, та Антон Авринський, засновник Health Tech-сервиса Liki24.com.
Розповіді про переосмислення маркетингу чекайте від маркетинг-лідерів, серед яких Валерія Толочина, Chief Marketing Officer MEGOGO, Ксенія Сікорська, маркетинг-директор ПУМБ, Оксана Ткачук, глобальний маркетинг-директор напряму HouseHold корпорації «Біосфера», Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень групи компаній «Нові Продукти», Дмитро Зінченко, Director of product (IQOS), Philip Morris Ukraine, Катерина Огуряєва, маркетинг-директор «Сільпо», Наталья Байдала, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові, Ольга Васильєва, маркетинг-директор McDonald’s в Україні, Олена Плахова, маркетинг-директор «Нової Пошти» та інші.
Спеціальна тема події – Performance-маркетинг. Разом з Олександром Колбом, генеральним директором Promodo, обговоримо, чому важлива зв’язка «стратегія + бренд + performance». З прикладами і цифрами.
Окрема цікавинка події — ток-шоу на найбільш актуальні теми року:
-
- Growth Talks «Принципи зростання. V2.020» з модератором Владиславом Полонським, СЕО Rockets. Growth R&D.
- Інтерв’ю з топ-менеджерами «Діджіталізація бізнесу та її ефекти» з Ігорем Гутом, співзасновником шведського проекту DYB | Develop Your Business, та його гостями – Надією Васильєвою, засновником інституту цифрової трансформації DTI та Наталею Кошовою, членом ради директорів Comfy.
- Motivation Talks «People Management на відстані: мобільність талантів, пошук людей і управління продуктивністю» з модератором Романом Бондарем, заступником генерального директора держконцерну “Укроборонпром” із питань трансформацій.
- Communication Talks «Сталі комунікації: чому любов за гроші вже не працює, а імітувати більше не вийде» з модератором Мариною Соловйовою, Head of Communications IDS Borjomi Ukraine.
- Influence Talks «Бриф для інфлюенсера: хто відповість за рекламу?» з модератором Ларисою Мудрак, головою наглядової ради Українського культурного фонду.
- Big Marketing Talks «Споживач із майбутнього: що слід закласти у стратегію сьогодні, щоб залишатися в тренді завтра» з модератором Андрієм Длігачем, генеральним директором Advanter Group.
Насичену контентну частину традиційно підтримує особлива креативна атмосфера, яку створюють на форумі команда IdeasFirst та її партнери. Наповнення ідеями, сенсами і натхненням, нові знайомства — все це відбудеться цьогоріч в КВЦ «Парковий» і в онлайні.
Титульний партнер 14 Українського маркетинг-форуму – компанія Promodo, лідер digital-маркетингу в Україні, який спеціалізується на комплексному розвитку online-бізнесу. На ринку інтернет-маркетингу команда, в якій понад 300 співробітників в п’яти містах України, працює з 2004 року.
У 2020 році Promodo оперувала більш ніж 1 млрд грн рекламних бюджетів клієнтів. За підсумком ІAB за 2020 рік, є українською performance-агенцією №1. Серед її клієнтів — топові майданчики електронної комерції України: Comfy, Rozetka, Citrus, Vodafone, Foxtrot, Monobank, Allo, Eva, Intertop.
Генеральним спонсором події виступив Ланет CLICK — digital-агентство, яке надає комплексне просування бізнесу в Інтернеті: від SEO та PPC-реклами до SMM-просування та управління репутацією.
Спеціалізовані партнери — лінійка альтернативних пристроїв для курців IQOS та експерт у виробництві візуальної реклами Univest Advertising Production.
Головний медіапартнер форуму — MMR — провідне онлайн-медіа про актуальне в світі маркетингу, медіа, комунікацій та креативу.
Яскраву атмосферу форуму та спілкування в професійній маркетинг-тусовці на відкритій терасі «Паркового» під маркетинговий стендап-виступ Антона Тимошенко підтримують найтитулованіший VSOP коньяк в світі Rémy Martin та відомий бренд чилійського вина Casillero del Diablo.
«Для комфорту учасників 14 Українського маркетинг-форуму ми орендували цілий вертолітний майданчик на даху КВЦ «Парковий», який послугує парковкою для авто на 500 місць. Крім того, ми відповідально ставимося до здоров’я наших учасників, тому особливу увагу приділяємо заходам безпеки під час проведення форуму. Цього року обов’язковою умовою офлайн-участі є негативний результат тестування на COVID-19 та носіння маски протягом події. Проведення експрес-тесту на антиген до COVID-19 забезпечує партнер УМФ, мережа лабораторій Synevo», – розповідає продюсер Українського маркетинг-форуму Ірина Бондаренко.
Отже, вже 27–28 травня оргкомітет події буде радий в 14-тий раз зібрати спільноту, щоб обговорити найбільші виклики року та стратегії їх подолання.
Повну програму події можна подивитися на сайті https://marketingforum.com.ua/home/programm-extended/.