Khortytsia #EcoLife: продуктивний вікенд задля здорового довкілля
Великі компанії Запоріжжя об‘єдналися заради екологічної ініціативи Khortytsia #EcoLife та разом очистили острів Хортиця від сміття. 22 травня «Аптеки АНЦ», мультибрендова група компаній «Union Group» та виробник «Оліс» зібрали більше 4,5 тонн сміття з території національного заповідника Хортиця в урочищі Вирва.
Зібране сміття було безкоштовно вивезено ТОВ «ВЕЛЬТУМ – Запоріжжя»
Всього акція зібрала понад 200 співробітників, які охоче брали участь в екологічній акції.
Цілі акції:
- відродити традиції проведення екологічних заходів;
- звернути увагу на проблему відходів;
- нагадати про те, що за збереження навколишнього середовища несе відповідальність кожна людина;
- зробити затишніше і чистіше місто.
Для співробітників, які брали участь в суботнику, була організована розважальна програма з цінними призами від компаній Аптеки АНЦ, Union Group, Оліс і партнера – компанії Медхауз Свіс з брендами NOW Foods та Promedica.
Пікнік для співробітників підготувала компанія СоВкусом кейтерінг сервіс – екологічний фуршет без використання пластику.
Для дітей співробітників головою громадської організації Zero Waste ZP Іриною Щетиніною був проведений інтерактивний воркшоп із сортування відходів.
Організатор акції Khortytsia #EcoLife: лідер фармацевтичного ринку України – інноваційні роботизовані мережі “Аптеки АНЦ”, ШАР@, Копійка, Благодія. Більше 8000 співробітників по всій країні.
Khortytsia #EcoLife – це спосіб сказати про те, що кожен з нас може внести свій вклад в підтримку «здоров’я» нашої планети.
Партнери акції:
- Union Group – всеукраїнська група компаній, яка об’єднує 8 ювелірних та фінансових брендів і 2000 співробітників по всій країні. Одна з цінностей Union Group – командна робота, і union people готові це довести прямо зараз!
- Оліс – це компанія, яка вже багато років є одним з провідних гравців ринку соняшникової олії, майонезів, кетчупів. Завдяки традиційному смаку і незмінній якості, ось уже 20 років стабільно радує своїх споживачів. Саме завдяки сімейним цінностям, злагодженості всієї команди, Оліс був, залишається і буде займати лідируючі позиції на ринку.