Компанія Kasta проводить масштабний весняний розпродаж “Травневий BlackFriday”
Акцент буде зроблений на безпрецедентному асортименті брендів, який був не доступний покупцям, у зв’язку з карантинними обмеженнями та нових, технологічних форматах взаємодії з клієнтами.
За 11 років Kasta вдалося створити найбільший модний маркетплейс в країні та навчити українців без будь-яких сумнівів купувати одяг і взуття онлайн, завоювати довіру 8 мільйонів покупців, і відкрити ринку тисячі локальних і зарубіжних брендів. А події останніх двох років додали впевненості у швидкості росту e-commerce ринку в Україні і закріпили нові тенденції і звички у покупців. Однією з таких тенденцій для Kasta стала подія “Травневий BlackFriday”.
Саме поняття BlackFriday глибоко прижилося в свідомості українських споживачів, як старт сезону розпродажів перед зимовими святами. Але пандемія і карантин внесли свої корективи в звички і перерозподіл навантажень продажів між онлайн та офлайн-каналами. Тому ідея провести весняний BlackFriday в минулому році виникла, як логічна відповідь на запит партнерів – знайти додатковий канал і для клієнтів, які починали звикати до нового формату покупок.
Результати минулого року показали, що цю подію варто зробити традицією, так як в результаті виграють і клієнти, і партнери – клієнти отримують кращі ціни, а партнери можливість реалізувати товар, незважаючи на карантинні обмеження.
У цьому році на Kasta буде представлено понад 1,5 млн товарів зі знижками до 90%. Акцент зроблений на головну цінність івенту BlackFriday – справжні (чесні) знижки, а не їх імітацію. Представленість брендів у розпродажі в першу чергу заснована на аналітиці wish list (переваг) клієнтів, а тому разом з бажаним товаром покупець отримує ще й додаткову знижку, а також підвищений кешбек при передоплаті замовлення картою на певні категорії товарів.
Також в рамках «Травнева BlackFriday», Kasta планує запустити на платформі цілий ряд ініціатив і цікавих механік. Одна з них – новий для українського e-commerce формат LIVE-трансляцій з провідними модними експертами країни. Перший KastaLive маркетплейс запустив ще в минулому році в день народження.
«Ми дуже раді дивувати наших клієнтів не тільки асортиментом і цінами, але також новими і корисними механіками для взаємодії клієнтів з платформою, створювати продукти на стику моди і технологій, тому продовжуємо активно тестувати та вдосконалювати наші механіки», – коментує подію СЕО компанії Андрій Логвін.
Лайв ефіри пройдуть з оглядами відомих брендів одягу, взуття та аксесуарів 17 по 23 травня включно, з 17-00 до 21-00 в будні, з 11-00 до 21-00 у вихідні.
Довідка. Kasta – найбільший модний маркетплейс одягу, взуття й аксесуарів в Україні. Ось уже 11 років Kasta відкриває українцям кращі міжнародні та локальні бренди, і показує на власному прикладі, що модний онлайн-шопінг це простіше, швидше і дешевше. Kasta сьогодні – це повноцінна екосистема, яка складається з платформи додатку, HUBа – інструменту для постачальників, KastaPost – служби доставки, KastaPay – фінансової компанії, KastaProduction – виробництво власного контенту, FBK (Fulfilled by Kasta) – логістичного центру.
Читайте також –
Андрій Логвін, Kasta: Як ефективно збільшити продажі в інтернеті