ТРЦ Retroville: 92% відкритих магазину – відмінний показник для молодого ТРЦ, не дивлячись на локдаун (фоторепортаж)
Відразу після зняття жорстких карантинних обмежень ТРЦ і БЦ Retroville не став витрачати час даремно: в торгово-розважальному комплексі почали роботу флагманський магазин New Yorker на 1100 кв. м, а також ще шість магазинів – Reima, Oshka, Miniso, Barbaletta, Flagman, ательє по ремонту одягу, готуються до відкриття 8 травня EVA Beauty Lab і магазин жіночої білизни Luna Lingerie.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Протягом травня відкриється точка видачі замовлень найбільшого інтернет-гіпермаркету України Rozetka, офіційний магазин Apple техніки зі статусом Apple Premium Reseller, а також магазин фільтрів для води Ecosoft, магазин шкарпеткових виробів Duna, аксесуари Nikola, Avantero і точка на фуд-корті Pizza 1708.
Після запуску в роботу цих магазинів відсоток відкритих магазинів в ТРЦ Retroville досягне 92%, а загальна GLA, по якій вже підписані договори оренди, – 93%: відмінний показник для торгово-розважального центру, якому немає ще й року, відкриття якого довелося на період жорсткого карантину, робота якого періодично переривається локдаунами й обмежувальними заходами. Але навіть у такій непростій ситуації команда об’єкта успішно залучає нових орендарів, а постійне зростання відвідуваності свідчить, що Retroville стає улюбленим місцем для відпочинку і шопінгу мешканців Києва.
Крім того, поки ТРЦ Retroville працював в обмеженому режимі через коронавірусні заборони, близько бізнес-центру й одного з виходів ТРЦ комплексу обладнали сухий фонтан.
1 травня кияни та гості столиці нарешті змогли повернутися до більш-менш звичного укладу життя: після півтора місяці локдауну громадський транспорт знову став доступний, а торгово-розважальні центри, кінотеатри та спортзали знову змогли приймати відвідувачів. Зрозуміло, із дотриманням усіх санітарних норм: обмежена кількість гостей (не більше людини на 10 кв. м), обов’язкове носіння маски й контроль температури при вході в ТРЦ, у всіх ключових місцях знаходяться санітайзери.
Але навіть в такому, дещо обмеженому форматі, кінець локдауну став для багатьох киян довгоочікуваною подією: вперше за кілька тижнів вони змогли відвідати улюблені торгово–розважальні центри, скупитися в магазинах, відпочити у зоні фуд–корту, ресторанах або ж зустрітися з друзями в розважальних локаціях.
Само собою, що не менше, ніж кияни, чекали можливості відновити роботу рітейлери та девелопери ТРЦ. І як тільки влада дозволила відкриватися, влаштували справжнє свято для гостей, приготувавши чимало сюрпризів.
Київський ТРЦ і БЦ Retroville ретельно підготувався до цього дня. За тижні локдауну керуюча компанія комплексу не втрачала часу дарма, і використола можливість зробити ТРЦ ще більш привабливим і комфортним для шопінгу, розваг, сімейного відпочинку, зустрічей з друзями або занять спортом.
По-перше, за час вимушеного простою було підписано чимало договорів оренди з рітейлерами, а кілька магазинів в рекордні терміни зуміли підготувати до відкриття. І вже з 1 травня вони готові приймати відвідувачів і пропонувати їм найактуальніші трендові колекції.
Один з найпомітніших операторів, що підготував відкриття в ТРЦ Retroville за час локдауна – мережа New Yorker. Це вже шостий магазин в Києві та дванадцятий в Україні. Торгова площа об’єкта – близько 1100 кв. м.
Колекції чоловічого та жіночого одягу складаються з власних брендів New Yorker таких як FSBN, FB sister, Smog, Amisu та Censored, а також великого вибору аксесуарів.
Свій магазин в ТРЦ Retroville 1 травня відкрив і бренд Miniso. Площа магазину – 117 кв. м. Miniso – роздрібна мережа, яка пропонує своє бачення стилю життя та створює унікальні продукти за прийнятними цінами. З моменту відкриття першого магазину в місті Гуанчжоу в 2013 році, компанія Miniso запустила понад 4200 магазинів в більш ніж 80–ти країнах і регіонах. З фокусом на яскравий дизайн і сучасні тренди, місія компанії полягає в тому, щоб висловити через свої продукти філософію кращого життя, не пов’язану з ціною.
Монобрендовий магазин на другому поверсі ТРЦ відкрив фінський бренд для дітей Reima. Він уже 75 років працює для того, щоб діти могли безтурботно грати в будь-яку погоду на відкритому повітрі й відчувати радість кожного руху. Компанія також активно впроваджує принципи сталого розвитку, щоб зберегти планету для майбутніх поколінь.
Крім того, почав роботу ще один дитячий магазин – Oshka. Тут представлені якісні, яскраві, модні піжами, дитяча та підліткова нижня білизна, халати, купальники та багато іншого.
По-друге, на найближчі дні заплановано ще кілька відкриттів нових операторів. Звертає на себе увагу поява нового формату Лінії магазинів EVA: EVA beauty lab. Він був запущений два роки тому, і з тих пір зміг завоювати любов споживачів. Тут пропонується в основному доглядова косметика, а професійні консультанти допоможуть зробити оптимальний вибір. Відкриття EVA beauty lab в ТРЦ Retroville відбудеться 8 травня.
Також 8 травня свої двері для покупців відкриє магазин жіночої білизни Luna Lingerie.
Але керуюча команда, слідуючи концепції Lifestyle–center, привертає орендарів не тільки для прекрасної половини людства. Якщо жінки та дівчата зможуть підібрати собі косметику на кожен день або для святкових виходів в EVA beauty lab, то для сильної статі відкриється магазин спорядження для риболовлі, туризму й активного відпочинку Flagman. Ця мережа пропонує як продукцію провідних світових виробників товарів для риболовлі та відпочинку, так і власні торгові марки.
По-третє, керуюча команда не обмежується тільки торговою складовою, надаючи гостям можливості не тільки для якісного шопінгу, а й для комфортного проведення часу. Наприклад, запустивши в роботу сухий фонтан, який відразу привернув увагу дітвори і дорослих.
Тепер навіть в саму спекотну погоду відвідувачів ТРЦ чекає приємна прохолода та можливість відпочити від запорошених київських вулиць в тиші й комфорті.
Надалі керуюча компанія ТРЦ Retroville планує ще активніше розвивати інфраструктурні проекти, роблячи комплекс комфортніше та зручніше для клієнтів: як рітейлерів, так і покупців. І вже найближчим часом обіцяє порадувати новими відкриттями.
Читайте також –
Новий fashion: в ТРЦ Retroville почав роботу відразу ряд відомих брендів (фотоогляд)