Квітневі призначення в рітейлі: АНЦ, МХП, Фокстрот, Multiplex та Інтергал-Буд

Квітневі призначення в рітейлі: АНЦ, МХП, Фокстрот, Multiplex та Інтергал-Буд

28.04.2021 08:30
  3105
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися у квітні 2021 року на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Читати російською

Аптека АНЦ

Директором з маркетингу мережі аптек АНЦ призначено В’ячеслава Сауца. Це нова посада для аптечного рітейлера, яка з’явилась в результаті внутрішнього реструктурування компанії, ініційованого СЕО АНЦ Миколою Щербиною

В’ячеслав має ступінь магістра економічної кібернетики, який отримав в Класичному приватному університеті Запоріжжя. До АНЦ він близько 1,5 роки працював аналітиком-маркетологом в ГК МедФармХолдингу. В 2014 році розпочав свій кар’єрний шлях в мережі АНЦ на позиції аналітика відділу продажів. У 2018 році був підвищений до керівника відділу аналітики, а ще згодом став заступником комерційного директора. 

За час своєї роботи в компанії АНЦ під керівництвом В’ячеслава було реалізовані: система аналізу комерційної діяльності; CRM-система та програма лояльності, яка охоплює всі бренди компанії, клієнтами якої стали понад 6 млн українців; новий сайт, конверсія якого вже збільшилась на 30% у порівнянні з попередньою версією;  у квітні 2020 року запущено viber-бот АНЦ, який вже є одним з найбільших в Україні за кількістю користувачів (понад 320 тисяч) та має функцію онлайн-замовлення ліків. “Моє першочергове завдання на новій посаді – вивести компанію на перше місце серед аптечних рітейлерів у електронній комерції, – розповідає В’ячеслав Сауц. – Наразі, ми робимо ставку на омніканальність: бути там, де зручно клієнту. Саме тому розвиваємо онлайн-продажі та стали першими серед фарм-рітейлу, хто пропонує клієнтам онлайн-замовлення і через viber-бот Лайк. Вже до кінця цього року маємо амбітну ціль потроїти кількість підписників бота та скачувань мобільного додатку. Попереду ще багато стратегічних змін. Наша місія в тому, щоб аптека перестала бути “місцем болю”, а стала осередком піклування, краси та здоров’я”. 

МХП

МХП продовжує трансформацію з сировинної компанії на кулінарну. Новий етап розвитку – створення окремого департаменту, який буду переважно займатися розвитком бізнесу франчайзі холдингу. 

Холдинг прагне будувати довгострокові плани розвитку спільного бізнесу з партнерами, що є взаємовигідним та конкурентною перевагою на ринку. Тому створення департаменту розвитку бізнесу клієнтів є цілком обґрунтованим та логічним рішенням. Очолив новий напрям в компанії Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі МХП. Дмитро має більш ніж 13-річний досвід роботи в FMCG-компаніях на керівних посадах у сфері комерції та трейд-маркетингу. Під керівництвом Дмитра команда управління по роботі з франчайзі запустила проект М’ясомаркет та в рекордно короткі терміни відкрила більше 50-ти точок цього формату. 

Фокстрот

Посаду керівника управління по роботі з персоналом омніканального рітейлера Фокстрот зайняла Тетяна Брюханова. Призначення Тетяни на пост HR-директора відбулося на початку квітня 2021 року. На цій посаді вона змінила Оксану Парубець, яка перейшла на пост консультанта з питань впровадження змін та інновацій у компанії. «Робота з персоналом є одним з пріоритетних напрямків, оскільки саме люди формують фундамент і головний актив успішного бізнесу. А в нинішніх умовах пандемії та обмежень частка їх відповідальності збільшується в кілька разів, – зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот. – Ми вітаємо Тетяну в нашій команді, й впевнені, що її професійний досвід та експертиза допоможуть вдосконалити поточну модель управління та мотивації персоналу, впровадити ефективну стратегію розвитку HR-напрямку, корпоративної культури і бренду роботодавця». Загальний досвід роботи Тетяни у сфері управління персоналом складає понад 15 років у системних компаніях загальною чисельністю від 60 до 7000 співробітників у сферах дистрибуції, виробництва, IT, енергетики, оптово-роздрібної торгівлі, благодійності. Більше десяти років вона працювала на посаді директора з управління бізнес-процесами повного циклу HR-менеджменту й управління HR-командою в таких компаніях, як Kiddisvit, БО «Фонд Ріната Ахметова», Паралель-М ЛТД, ДТЕК Дніпрообленерго.

Інтергал-Буд 

Будівнича компанія Інтергал-Буд призначила Руслана Васютіна на посаду директора з персоналу. Як повідомило агентство Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу компанії, раніше Руслан тривалий час очолював страхову компанію “Княжа Vienna Insurance Group”.

Останнім часом розвинув масштабну приватну практику у сфері бізнес-коучингу, бізнес-тренінгів та організаційного консультування. Досвід роботи в менеджменті та бізнес-психології становить більше 20-ти років. У його арсеналі багато успішних національних і міжнародних проектів у сфері розвитку персоналу, організації навчання та психологічної підтримки, корпоративної соціальної відповідальності. Новий керівник має вчений ступінь кандидата психологічних наук, а також вищу економічну освіту. 

Multiplex

Найбільша в Україні мережа кінотеатрів Multiplex у квітні активно оновлювала та розширяла команду. Протягом місяця тут було призначего нового директора з маркетингу, нового HR-директора, а також з’явилась нова посада – chief digital officer, яку обійняв Петро Свищов. Останнє призначення пов’язане з початком стратегічного розвитку у напрямку діджиталізації сервісів, процесів та продуктів. 

Саме Петро Свищов відповідатиме в компанії за цифрові перетворення. Перші зміни торкнуться фронт-офісу, збору та аналізу клієнтських даних, оцифровування існуючих сервісів та створення нових digital-продуктів.

Петро Свищов більше восьми років керує проектами з розробки програмного забезпечення, інфраструктури та впровадження проектів як для внутрішніх споживачів, так і для аутсорсингу в різних сферах бізнесу. Він працював як у прогностичних, так і в адаптивних моделях – Scrum, Kanban, а також в гібридних моделях.

Новим директором з маркетингу в Multiplex став колишній топ-менеджер мережі Comfy та групи EVO Саша Жиляєв.

Про це розповів СЕО мережі кінотеатрів Multiplex Роман Романчук в себе на Facebook. “Разом будемо реалізовувати плани і стратегії, MVP і тести, ідеї та інновації. Але, головне – приємно вражати кожного нашого гостя під час візиту в кінотеатр або взаємодії з Multiplex через онлайн-канали”, – написав він.

За словами топ-менеджера, планів багато, вектор один – створювати додаткову цінність і покращувати якість життя для українців через виробництво і доставку позитивних емоцій і вражень.

Нагадаємо, раніше Жиляєв більше 17-ти років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера. В грудні 2019 року він очолив бренд-маркетинг в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.

І ще один топ-менеджер мережі Comfy перейшов до команди Multiplex – з середини квітня напрямок HR тут очолює Марина Майор. В Comfy вона займала аналогічну посаду. Попередній HR-директор мережі кінотеатрів Ігор Гур’янов покинув посаду в першому кварталі 2020 року.

З 2011 року Марина Майор працювала HR-директором у рітейлера техніки і електроніки Comfy. На її сторінці в Linkedin зазначено, що вона має 15-річний досвід роботи в сфері управління персоналом та професійних послуг. За інформацією СЕО мережі Романа Романчука в Multiplex Марина відповідатиме за “стан всіх талантів в команді”. «У наших планах є багато про зміни в моделі управління, системах стимулювання та мотивації, посилення рекрутингу та розвитку команди. Тепер ми під наглядом надійного професіонала у цих реформах», – зазначив Роман на своїй сторінці у facebook.

Читайте також – 

Березневі призначення в рітейлі: Mеtro Cash&Carry Україна, Fozzy Group, Спортмастер, Vodafone Retail та український офіс Apple


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку