Огляд sport & outdoor: The Athlete`s Foot, Nike, Марафон, Decathlon та інші
Другий в Україні The Athlete`s Foot, нові Марафон Сток у Києві та Nike у Харкові, результати Decathlon і Adidas у 2020 році та інші новини спортивних рітейлерів.
Цей текст доступний також російською мовою
The Athlete`s Foot в ТРЦ Retroville
У столичному ТРЦ Retroville відкриється мультибрендовий магазин спортивного одягу The Athlete`s foot (TAF). В його асортименті зібрані товари від всесвітньо відомих виробників спорттоварів: Nike, Puma, Vans, Converse, Adidas, Reebok, New Balance, Asics, Jordan, Stance. Відкриття було заплановане на 20 березня, проте через локдаун подію перенесли
The Athlete’s foot (TAF) — дочірній проект компанії Intersport International Corporation. В Україні його розвитком на правах франшизи займається група компаній Епіцентр К, яка в цьому році уклала відповідну угоду з власником бренду. Таким чином Україна стала однією з 30-ти країн світу, де представлений TAF. В компанії зазначають, що магазини TAF в першу чергу планується відкривати в містах-мільйонниках країни – Київ, Дніпро, Одеса. Проте, через пандемію конкретні дати з відкриття наступних магазинів у компанії поки що не називають. Перший в країні магазин світового бренду The Athlete`s foot (TAF) розпочав роботу 26 грудня в столичному ТРЦ Blockbuster Mall.
Марафон Сток у Києві
У київському ТЦ Спектр відкрився магазин Марафон Сток. Як повідомляє прес-служба компанії RDA, новий торговий об’єкт мережі магазинів одягу, взуття та аксесуарів для активного відпочинку розпочав роботу 20 лютого в торговому комплексі Спектр за адресою: м.Київ, вул. Борщагівська 173/187. Площа магазину становить 600 кв. м, що робить його одним з найбільших об’єктів мережі. У магазині представлена лінійка товарів відомих міжнародних брендів – Jack Wolfskin, Columbia, Asics, Regatta outdors, Rip Curl, Wrangler, Northland і багато інших. Покупці зможуть придбати екіпіровку для активних видів спорту, а також одяг для туризму та повсякденного користування.
“Ця локація була приваблива для компанії наявністю мережевих операторів спортивної групи товарів по сусідству, а саме Adidas, Nike, Puma, Under Armour. Тепер цей об’єкт заповнений ключовими гравцями категорії sport casual і можна впевнено говорити, що це центральний торговий комплекс в Україні, який пропонує покупцям товари минулих колекцій. У цьому комплексі відвідувачі виберуть для себе товари всіх відомих представників спортивних брендів, а також товари для любителів туризму та активного відпочинку”, – говорить Олександр Сілін, керівник відділу розвитку мережі Марафон.
Працює магазин у форматі дисконт-центру, представляючи відвідувачам колекції сезонів, що минають. Новий Марафон Сток став 26-м магазином компанії і шостим у форматі “аутлет”.
“Ми розуміємо, що основа успіху будь-якого торгового центру: пропозиція якісного пулу орендарів для найширшої аудиторії. Відкриття такого оператора, як Марафон, в ТЦ Спектр вдало доповнює асортимент товарів і дає можливість гостям столиці придбати якісний одяг та аксесуари улюблених брендів”, – прокоментувала директор RDA Таїсія Литовченко.
Nike у Харкові
Компанія Delta Sport відкрила у харківському ТРЦ Караван спортивний магазин Nike. Як повідомляється в соцмережах компанії, в асортименті можна знайти товари Nike Sportswear — повсякденний одяг спортивного стилю, Nike Running — для бігу, Nike Training — для тренінгу фітнесу та йоги, дитячі колекції та інше.
⠀
Nike – американський бренд, один з найпопулярніших виробників спортивного одягу і взуття у всьому світі. У концептуальних магазинах Nike представлений широкий асортимент взуття, одягу й аксесуарів для занять спортом і спортивного стилю.
Результати Decathlon в 2020 році
В середньому магазини Decathlon по світу були зачинені майже три місяці протягом 2020 року. Про це RAU повідомила пресс-служба компанії. При цьому бренд відзначив значне зростання продажів у сфері електронної комерції. Так, роздрібна інтернет-торгівля зросла з 8% загального виторгу у 2019 році до 19% у 2020-му. Зростання більш ніж удвічі спостерігалось майже в усіх країнах присутності мережі, окрім Китаю, де зростання продажів у цифровій галузі є скромнішим.
Чистий прибуток бренду за 2020 рік склав 550 млн євро, що практично дорівнює прибутку за 2019 рік. Основні зусилля у 2020-му компанія направила на розвиток ІТ-напрямку та розробку продукту. Крім того, Decathlon розпочав розвиток франшизи у країнах, де він уже добре знаний.
Кадрові перестановки в Спортмастер Україна
Ігор Чернов призначений головою Ради директорів Sportmaster Україна. Це нова посада, поява якої стала результатом трансформації компанії згідно “Нової стратегії розвитку”. Про це RAU повідомила прес-служба компанії. На посаді голови Ради директорів Ігор Чернов визначатиме внутрішню та зовнішню стратегії розвитку Спортмастер Україна.
“У не найпростіший час для всього рітейлу, я радий повернутися в Україну в новій ролі, щоб визначати вектор розвитку компанії. Призначення на цю посаду для мене – мотивуючий виклик, який дозволить задіяти весь свій досвід і знання для вирішення нових завдань. Я виконав свою частину проекту Go Sport. Всі ключові технології і процеси впроваджені в компанію – це було основне завдання мого контракту. Go Sport продовжує працювати, після впровадження технологій ми бачимо великі перспективи на ринку”, – заявив Ігор Чернов.
Посаду СЕО Sportmaster Ukraine продовжить займати Людмила Книш.
Adidas відзвітувала про падіння продажів і прибутків у 2020 році
Adidas опублікувала фінансові результати за підсумками 2020 року: продажі компанії впали на 14% у порівнянні з 2019 роком (до 19,8 млрд євро), чистий прибуток компанії впав на 78% і склав 429 млн євро проти 1,92 млрд роком раніше. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retailer. При цьому у Adidas істотно зросли онлайн-продажі – на 53%, перевищивши 4 млрд євро.
«Такого року, як 2020-й, у нас ніколи не було», – прокоментував результати року генеральний директор Adidas Каспер Рорстед.
У четвертому кварталі фінансові показники Adidas показали невелике зростання: виручка без урахування зміни валютних курсів в жовтні-грудні збільшилася на 1%, до 5,55 млрд євро. Однак чистий прибуток компанії в четвертому кварталі 2020 року скоротився на 24% – до 138 млн проти 181 млн за аналогічний період роком раніше. У 2021 році Adidas прогнозує зростання виручки без урахування курсових різниць на 14-19%, також компанія чекає чистого прибутку від основної діяльності на рівні 1,25-1,45 млрд євро.
Читайте також
Огляд sport & outdoor: TAF, Sportmaster, Decathlon, Sport Life, Under Armor та інші