Реклама тижня: IKEA, Хрещатик, McDonald’s, Swarovski і “Ферзевий гамбіт”
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Swarovski
Український компанія Family Production зняла в Києві рекламне відео для австрійського бренда ювелірних виробів Swarovski. Головні ролі у ролику виконали зірка “Гри престолів” Ґвендолін Крісті, актриса з “Ферзевого гамбіту” Айла Джонстон та модель Адво Абоа. Ролик зі слоганом «Запали свої мрії» присвячений ребрендингу Swarovski, в рамках якого кришталевий бренд оновив свій лебединий логотип.
https://www.youtube.com/watch?v=d9ELAdbj4Mk&t=25s&ab_channel=Swarovski
Хрещатик
Дзідзьо осідлав патефон та показав дитині, як роблять морозиво “Хрещатик”. За сюжетом нового відео співак проводить магічною фабрикою екскурсію для хлопчика та зізнається в любові до ескімо. Над чарівною фабрикою морозива попрацювала команда Tabasco.
McDonald’s
Британський McDonald’s вирішив поборотися за сніданки споживачів. В рекламній кампанії під назвою “Breakfast, Done Properly” (сніданок, приготований правильно), мережа ресторанів доводить, що гамбургер зранку – це краще, ніж пропущений сніданок, та й хороша причина почати день з приємної миті смакової радості. У ролику компанія переконує, що її страви рятують вже зранку від рутини повсякденних справ.
IKEA
Компанія IKEA створила сюрреалістичну рекламу, в якій підкреслює важливість екологічного способу життя і відповідального споживання. Ролик показує світ-утопію з безліччю міні-планет, де кожен перебуває в своєму власному світі, проявляючи піклування про нього. “Те, що ви робите у своєму власному світі, може змінити весь світ”, – переконують в ІКЕА.
https://www.youtube.com/watch?v=h9knRUsGxqU&feature=emb_logo&ab_channel=IKEACanada
Microsoft
Компанія Microsoft висміяла iPad. Виробник техніки звернув увагу, що в його Surface Pro 7 є повноцінна операційна система, підставка, магнітна клавіатура і додаткові роз’єми для підключення периферії і карток, в той час як продукту Apple всього цього не вистачає. Фінальним аргументом в своїх перевагах Microsoft назвав ціну. Щоправда, навіщо робити з планшета ноутбук, який все одно не зможе виконувати функції повноцінного комп’ютера, в компанії не пояснили.
https://www.youtube.com/watch?v=R7xb5vaCl-0&t=26s&ab_channel=MicrosoftSurface
Читайте також
Реклама тижня: Novus, Rozetka, Puma, Adidas, Samsung і Катя Осадча