Андрій Худо, !Fest: П’яна вишня та Реберня – наші проекти які найшвидше окупаються

Андрій Худо, !Fest: П’яна вишня та Реберня – наші проекти які найшвидше окупаються

05.04.2021 08:00
  2136
rau

Співвласник холдингу емоцій !Fest про те, що допомагає переживати кризу пандемії, рецептах виживання і планах на майбутнє.

Цей матеріал доступний російською мовою

Андрій Худо, співвласник Холдингу емоцій! Fest на сторінках квітневого номера українського Forbes поділився своїм досвідом роботи під час карантинного 2020 року. У холдинг входять 123 заклади, з яких близько 70-ти працюють по франчайзингу, зокрема, Криївка, Гасова лямпа, Львівська майстерня шоколаду і П’яна вишня. RAU пропонує ознайомитися з ключовими тезами інтерв’ю.

Про антикризові заходи

Щокварталу проводимо скрам-зустрічі (від терміна Scrum) з командою кожного закладу. У неї входять керуючий менеджер ресторану, концептуаліст і шеф-кухар. Ключове завдання таких сесій – знайти спосіб продавати більше. На цих зустрічах ми розробляємо завдання, які потрібно реалізувати протягом кварталу. У карантин придумували нові вау-ефекти і нові страви, займалися оптимізацією витрат. Наприклад, в «Гасова лямпа» ми запустили «Галицьку алхімію». Це міні-проект всередині великого ресторану, в його рамках змішують в пробірках коктейлі на різних настоянках.

Окремий напрямок – поліпшення роботи над витратами. Якщо є проблема з імпортними продуктами, треба переорієнтуватися на українських крафтових виробників.

У карантин у нас з’явився проект «Продуктова місія». Він став частиною нашого рітейл-бізнесу, магазинів невеликого формату «Два кроки від хати». Ми його запустили в 2009 році і думали перед цією кризою продати. Але прийшов COVID і ми розгорнули ще шість зовсім маленьких магазинчиків площею 20-50 кв. м, де продавали найнеобхідніше, а також маски і антисептики. У рітейлі маржа на порядок менше, ніж в ресторанному бізнесі. Але це більш-менш стабільний оборот. У наших планах – відкрити ще 50 магазинів.

Про рецепт виживання

Формулою виживання в 2020 році було зберегти команду і мати ліквідність. Якщо не було виторгу, то ми брали кредити.

Наша політика – мати мінімум три банки в портфелі. Працюємо з банками з іноземним капіталом. У нас були вільні ліміти, а коли їх не вистачало, домовлялися про додаткову виборку і збільшення лімітів.

Пандемія показала, що є ініціативні співробітники і є ті, хто чекає, що скаже керівництво. Перші придумували, що ще ми можемо зробити. Так з’явилася доставка, деякі офісні співробітники і бармени пішли працювати кур’єрами. Частина людей стала шити маски, але здебільшого народ пішов у відпустки за свій рахунок. Деякі наші співробітники емігрували, хтось пішов у рітейл та IT. Але кістяк команди ми зберегли.

Про майбутнє після пандемії

Влітку 2020-го ми зробили для команди стратегічну сесію. У перший день у нас були спікери з макроекономіки, ресторанного бізнесу, розвитку Львова, а на наступний день будували стратегії. Визначили, що за рік повинні запустити 20 точок «П’яна вишня». І намітили відкриття ще до п’яти гриль-ресторанів «Реберня».

Вони показують хорошу ефективність і у них швидка окупність: «Реберня» – за три роки, а у деяких точках «П’яна вишня» окупність вимірюється місяцями.

Читайте також –

Андрій Худо, !Fest: Потрібно постійно шукати щось нове, що можна запропонувати ринку


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку