Ірина Чечоткіна, Rozetka: У нас із Владиславом немає посад у компанії

Ірина Чечоткіна, Rozetka: У нас із Владиславом немає посад у компанії

19.03.2021 08:00
  4913
rau

Співзасновниця інтернет-магазину Rozetka Ірина Чечоткіна про принципи бізнесу, обов’язки і  складові успіху.

Цей текст доступний також російською мовою

Ірина Чечоткіна  – “сірий кардинал” Rozetka. Співзасновник проекту Владислав Чечоткін неодноразово розповідав, що саме з її ініціативи у 2004 році була створена “Розетка”, проте увесь цей час Ірина залишалася непублічною персоною. Сьогодні вона керує операційною частиною бізнесу найбільшого онлайн-рітейлера країни. В інтерв’ю Forbes Ірина Чечоткіна розповіла про свої обов’язки в компанії, підхід до роботи та принципи, якими керується. RAU публікує ключове з матеріалу.

Про початок бізнесу

Слава завжди в інтерв’ю говорив, що на початку працювала тільки я. Насправді це не так. Він, працюючи вдень у компанії брата, ночами ставив завдання програмістам, займався наповненням сайту. Одна я не встигала це робити, тому що була і кур’єром, який доставляв товар, і бухгалтером, і продавцем.

Про роботу з постачальниками під час кризи 2008 року

Більшість домовленостей були моїми. Я не скажу, що ми брали за безцінь, – на це було витрачено багато часу. А купити ми змогли, тому що у нас були гроші.

Я дуже багато їздила по постачальниках, вела з ними переговори для того, щоб купувати товар. Ніхто не платив, і постачальники не дуже хотіли відвантажувати таким покупцям. А ми платили і, відповідно, мали доступ до товару.

Про обов’язки в компанії

Ми відразу розділили свої обов’язки. Я відповідала за операційну діяльність, за комерційну. Слава – завжди за стратегічну частину, за маркетинг. Я вважаю, що людей, які відповідають за стратегію, таких само геніальних, як Слава, не можна в рутину занурювати. Їм потрібно давати свободу.

Ми 24 години були заточені на роботу, у нас з’явилася якась думка – ми одразу ж могли нею поділитися. На роботі разом, вдома разом, і завдяки цьому у нас була комунікація.

Про відношення до роботи

На якомусь із навчань, а їх було дуже багато, хтось із викладачів сказав: «Ви повинні перебувати на керівній посаді у своїй компанії доти, поки вам це цікаво, а якщо вас цікавлять тільки гроші, ви повинні встати і піти». Мене так само цікавить бізнес, мені цікаво. І на даному етапі я не уявляю своє життя без нього.

Про розподілення обов’язків в Rozetka

У нас із Владиславом немає посад у компанії. Я як і раніше спілкуюся з усіма і розумію, які складнощі в якому відділі, що де можна поліпшити, що де потрібно змінити.

Я дуже швидко приймаю рішення, він – дуже обдумано і виважено. Можливо, це пов’язано з тим, що у мене операційний бізнес, – він інший. Там немає можливості довго приймати рішення, їх потрібно приймати швидко. Владислав все-таки відповідає за стратегію, за маркетинг, там є можливість подумати, обміркувати все. Але я не можу сказати, що теж не обмірковую все.

Про делегування

Я багато чого вчуся і багато навчилася делегувати. Раніше, на жаль, це давалося з великими труднощами. Зараз поруч є люди, яким можна довіряти. Але я не вмію не контролювати. На щастя, навчилася це робити тихо, і не заважаючи людям.

У якийсь момент я фізично перестала встигати відпрацьовувати на всіх фронтах бізнесу. Виявилося, що якщо не делегувати, моя справа починає серйозно страждати. Але ж моя задача – дати проекту життя, а не гальмувати його. Звідси і прийшло розуміння, що пора більше делегувати.

Про перший офлайн-магазин

Точку на Бандери ми зробили за півтора місяці. У нас не було можливості витрачати на це пів року. Було потрібно швидко відкрити великий офлайн-магазин, і ми це зробили.

Бізнес – це безліч рішень із невідомим результатом.

Джерело: Forbes

Читайте також

З онлайну в офлайн: як створювалася франшиза Rozetka і як шукають партнерів для відкриття магазинів


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  221
Усі новини ринку