Підсумки workshop RAU SMM&PR DAY – у партнерстві RAU і Prcom

Підсумки workshop RAU SMM&PR DAY – у партнерстві RAU і Prcom

22.02.2021 08:15
  1701
Микола Маранчак

Асоціації рітейлерів України в партнерстві з Prcom провели спільний workshop, присвячений сучасним Digital-трендам в маркетингу. Розповідаємо, як це було.

Цей текст доступний також російською мовою

Подія відбулася 18 лютого в UBI Conference Hall (вул. Дорогожицька 8). Учасниками події стали представники таких компаній як Епіцентр, Фокстрот, МХП, Arricano, Multiplex, Ашан, SOVA, COLIN’S, MOYO, KLO, Budhouse Group, Eldorado, Укрзолото, Usupso, Територія мінімальних цін, ТРЦ Dream Town, ТРЦ Retroville, ТРЦ Наше Nebo, Flagman, Yves Rocher та інших.

Першим спікером ділової програми стала Валерія Кальченко, SMM-менеджер Ашан Україна. Тема її виступу називалася “Аналізуємо діджитал-виклики 2020. Передбачаємо SMM-тренди на 2021”. Вона розповіла про тренди по роботі з новими медіа, нововведення в соцмережах, актуальні інструменти просування для рітейлу та тенденції, які обов’язково варто взяти на замітку.

Після неї слово взяла Дар’я Куренкова, PR-директор проектів Євгена Клопотенка (у минулому заступник керівника департаменту PR компанії Епіцентр, екс-головний редактор delo.ua). Ключовою темою її виступу були принципи взаємодії між PR-відділом та ЗМІ. Окрім іншого, вона розповіла, як вибрати ЗМІ та налагодити контакти з журналістами, чого насправді хочуть журналісти та що вважають найстрашнішими гріхами піарників.

Далі експерти рекламного агентства MoKco розкривали секрети соцмереж та ділилися, як зламувати їх алгоритми. З доповіддю виступили Нead of Сreative Артем Шевчук та Head of Influence Marketing Department Катерина Гаврилюк. Вони говорили про контент, що залучає, розкривали секрети роботи з Instagram та TikTok, а також відповіли на питання розвитку Clubhouse в Україні.

Перед кава-брейком з презентацією “Як знайти свого лідера думок в Youtube і Instagram, і організувати з ним комфортне й ефективне партнерство” виступив Ярослав Чепурняк, Head of Creative & Brand content Comfy. Серед тез його презентації були: ефективна взаємодія з лідерами думок – як не витратити даремно бюджет, формат співпраці та вибір блогера під свій проект, а також підводні камені й юридичні тонкощі, необхідні для оформлення співпраці з ними.

Останнім слово взяв Ігор Лещенко, заступник голови правління МХП з корпоративної соціальної відповідальності. Він говорив про корпоративну соціальну відповідальність та пояснив, навіщо вона потрібна бренду. Серед іншого, він розповів про те, як правильно вибрати напрямок КСВ в залежності від цілей компанії та чи варто створювати свій благодійний фонд на прикладі розвитку благодійного фонду МХП.

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує на V Міжнародну виставку індустрії рітейлу і девелопменту RAU Expo, яка відбудеться 14 – 15 квітня 2021 року в Києві, в НСК Олімпійський. Детальніше про подію –за посиланням.

Ще більше фото з події – дивіться у фотоогляді RAU.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку