Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж

Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж

13.02.2021 11:45
  11772
Микола Маранчак

Напередодні Дня всіх закоханих Сільпо за допомогою бордів висловило почуття до METRO, АТБ, Novus, Великої Кишені та інших конкурентів.

Цей текст доступний також російською мовою

Привітальні борди Сільпо розмістило навпроти магазинів конкурентів. “Наші серця наповнені теплом, яким так і хочеться поділитися з тими, кого ми любимо. Просто тут і зараз”, – говориться в повідомленні рітейлера. Також в компанії згадали про гостей та співробітників супермаркетів, яких назвали “героями наших днів”.

“Іноді любов зустрічається у зовсім несподіваних місцях. Ми зізнаємося у своїх почуттях «АТБ», «Біллі» та «Еко-маркету». А ще — любим «Форі», «Фоззі» і «Великій кишені», чудовим «Варусу», «Новусу», «Трашу», «Ашану», «Гудвайну», «Метро» та іншим мережам по всій Україні. Ви всі надихаєте, зачаровуєте і закохуєте в себе. Кожен із вас заслуговує на щиру, безмежну й віддану любов. Знайте — «Сільпо» loves You!”, – написав рітейлер (оригінальні орфографія та пунктуація збережені – прим. ред.).

Читайте також

Катерина Огуряєва, Сільпо: Вийти за хлібом, а потрапити на виставу – як і навіщо ми дивуємо гостей наших магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку