Цирк приїхав: як виглядає та що пропонує новий концептуальний Сільпо у Боярці (фотоогляд)

Цирк приїхав: як виглядає та що пропонує новий концептуальний Сільпо у Боярці (фотоогляд)

06.02.2021 09:00
  3384
rau

23 січня у Боярці (Київська область) за адресою вул. Магістральна, 40, відкрився перший у місті Сільпо. Дизайн-концепт нового магазину присвячено цирковому мистецтву без залучення тварин.

Читати російською

Площа торговельного залу супермаркету складає 1800 кв. м. Вона оформлена як величезний манеж цирка, на якому щодня “відбуваються” фантастичні вистави. Всюди на стінах ― вінтажні образи й ілюстрації трюків з історії цирку, з-під стелі “вистрибують” еквілібристи, прямо в магазині є повітряна куля і «Куля сміливості». І, звісно, широкий асотимент продуктів і супутніх товарів на кожен день.

На прилавках, оформлених у вигляді колісниць представлені овочі та фрукти. У новому Сільпо можна вибрати екзотичні ананаси чи кілька видів манго, щоб порадувати себе, або селеру, зелень та проростки для салату як основу здорового раціону. А для швидкої вітамінної підзарядки ― великий асортимент фрешів і смузі.

Сільпо добре відомий власним імпортом ― до магазину привозять продукти більш як із 60-ти країн світу, а отже, тут завжди можна спробувати щось нове. Окрім екзотики, в новому магазині працює звичний для споживачів острівець Лавки традицій, де представлена продукція місцевих крафтових виробників.

На покупців також чекатимуть кулінарія, власна кондитерська та пекарня,  кав’ярня FEEL__trd із кавою власного обсмажування, риба з власної коптильні та жива риба, гриль, шашлик і піца. Всі продукти можна замовити онлайн, скориставшись послугою самовивозу або доставки. Недарма всередині «Кулі сміливості», що висить під стелею магазину, – справжній електроскутер. Саме цим екологічним транспортом спритні кур’єри привезуть клієнтові замовлення.

Ще один вид транспорту в новому магазині ― символ Боярки, паровоз “Кукушка” (народна назва паровоза серії К, який мав посилений паровий котел та збільшений діаметр коліс. Такі паровози позначаються літерами Ку від «коломенский усиленный» — «коломенський посилений»), яким граються мультяшні зозулята. Втім, це єдиний випадок, коли в дизайні циркової феєрії можна побачити тварин чи птахів.

“Крізь історію цирку дуже цікаво споглядати історію розвитку суспільства, адже цирк діє у площині найсильніших емоцій ― сміху, захоплення та здивування. Те, що нас дивує і викликає усмішку, є маркером нашої зрілості. Ми дуже тішимося тим, що нині Україна разом із більшістю прогресивних країн відмовляється від залучення тварин у цирку ― жорстокість не може приносити радості. Натомість на авансцену виходить важка праця, яка криється за кожним епатажним образом чи видовищним шоу, невпинне вдосконалення майстерності та самовідданість. Хоч би про яку сферу діяльності йшлося ― це ті речі, які ніколи не перестануть захоплювати”, — розповідає директор з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

З нагоди відкриття до нового Сільпо завітають #СІЛЬПОСІПАКИ. 24 січня прямо в супермаркеті пройдуть п’ять поп-ап-вистав від режисерки Олени Коляденко, тож готуйтеся до зустрічі з ілюзіоністами, фокусниками, гімнастами і чудовим настроєм.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на січень 2021-го нараховує 273 супермаркети, а також 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 68 тематичних дизайнерських супермаркета і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, ямайський, муркотиковий та інші. У 2020 році три дизайнерські супермаркети Cільпо вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Читайте також – 

Анатомія Fozzy: що входить до складу бізнес-групи власників Сільпо, Фора та інших торгових мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку