VARUS полегшить життя клієнтів за допомогою нової функції Viber-бота

VARUS полегшить життя клієнтів за допомогою нової функції Viber-бота

05.02.2021 07:30
  512
Дарія Осіїк

Мережа супермаркетів VARUS доповнила свій Viber-бот новою функцією. Тепер клієнти зможуть обирати цікаві рецепти страв та на їх основі формувати свої замовлення в інтернет-магазині.

Читати російською

Вибрати страву та придбати всі інгредієнти необхідні для її приготування можна за кілька кліків. У розділі «Замовляй онлайн» з’явилася кнопка «Рецепти». Натиснувши на неї, клієнт може вибрати страви, що сподобались. Після цього, крім рецепта, бот відразу пропонує користувачеві оптимальний список продуктів. Натисканням кнопки «Приготую» клієнт автоматично додає запропоновані продукти до кошика на сайті go.varus.ua. Потім залишається лише вибрати зручний спосіб оплати та отримання товарів.

Функції бота дозволяють сформувати замовлення на підставі декількох рецептів, щоб за один раз придбати все необхідне на перспективу. Також при бажанні в кошику користувач може замінити будь-який товар на один з доступних аналогів, вибрати додаткові товари, відредагувати обсяг і кількість кожної конкретної позиції в залежності від потреби. Список рецептів буде регулярно поповнюватися, щоб клієнти VARUS змогли постійно відкривати для себе нові нескладні страви.

Довідка. VARUS національна мережа супермаркетів, представлена ​​на ринку продуктового рітейлу України компанією “Омега”. Перший магазин VARUS був відкритий у 2003 році в м Дніпрі. Станом на початок січня 2021 мережа нараховує 102 супермаркети загальною торговою площею близько 89000 м2. Супермаркети VARUS працюють в Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій і Київській областях.

Читайте також – 

VARUS пропонує клієнтам замовити доставку і зазирнути в майбутнє


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку