
Як змінюється поведінка покупців Varus.ua: тренди, аналітика, адаптація


Торгова мережа VARUS запустила оригінальну акцію для клієнтів, які замовляють товари з супермаркету в інтернеті.
До 22 лютого при замовленні товарів на сайті go.varus.ua (з доставкою або самовивозом) кожен клієнт на додачу до своєї покупки отримає печиво з веселим передбаченням або порадою на майбутнє. Деяких клієнтів усередині печива очікує особливо приємний сюрприз – промокод, який дозволить отримати знижку на наступну покупку.
«На цю механіку нас надихнуло китайське печиво з передбаченнями. Це оригінальний бонус, який додав у кожну покупку позитивний емоційний момент, елемент гри та приємної несподіванки. Маємо надію, що ця нехитра задумка підніме настрій нашим покупцям і зміцнить їх лояльність, а когось, можливо, і мотивує зробити додаткове замовлення», – прокоментував керівник центру електронного бізнесу торгової мережі VARUS Олег Спірін.
Довідка. VARUS – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією “Омега”. Перший магазин VARUS був відкритий у 2003 році в м Дніпрі. Станом на початок січня 2021 мережа нараховує 102 супермаркети загальною торговою площею близько 89000 м2. Супермаркети VARUS працюють в Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій і Київській областях.
Читайте також –