Новини fashion-рітейлу за місяць: Inditex, New Yorker, LC Waikiki, Mango та інші

Новини fashion-рітейлу за місяць: Inditex, New Yorker, LC Waikiki, Mango та інші

04.02.2021 08:15
  1259
Дарія Осіїк

Inditex закриє сотню магазинів в Китаї, в ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Mango, Diesel, Nike і Puma, VINTAGE CLUB почав роботу в ТРЦ Ocean Plaza і інші новини за січень 2021 року.

Читати російською

Inditex закриє всі магазини Bershka, Pull & Bear і Stradivarius у Китаї

Один з найбільших у світі рітейлерів одягу – іспанська група Inditex – закриє близько 90 своїх магазинів в Китаї до кінця січня 2021 року. Компанія зосередиться на онлайн-каналах продажів.

Рішення торкнеться 34 торгових точок бренду Bershka, 37 – Pull&Bear і 22 – Stradivarius, – повідомляє WWD. Всі три мережі вийшли на китайський ринок в 2009 році, в розпал фінансової кризи на Заході. Це перший випадок, коли Inditex закриває відразу три мережі на одному з ключових ринків.

Протягом декількох років група реалізує план реорганізації своєї роздрібної мережі в глобальному масштабі, який включає в себе закриття магазинів, зі збільшенням загальної торговельної площі, і просування цифрових каналів. У 2020 році, після спалаху пандемії коронавірусу, компанія прискорила цей план і оголосила про намір закрити в 2020-21 роках від 1000 до 1200 магазинів по всьому світу, включаючи кожен четвертий в Іспанії. При цьому планується відкрити 450 нових точок.

В цілому група Inditex представлена ​​в Китаї 467 магазинами, ще 26 працюють в Гонконзі і п’ять – в Макао. Ключовий бренд концерну Zara налічує 163 точки, Massimo Dutti – 83, а Oysho – 80. Їх офіційний сайт і магазини на платформі Tmall також продовжать роботу.

Нагадаємо, Inditex сильно постраждав через пандемію коронавірусу. В період з 1 лютого по 30 квітня продажі рітейлера впали на 44% – до 3,3 млрд євро.

New Yorker в ТРЦ Appolo

В рамках pеконцепціі другої черги торгового комплексу Appolo брокерами компанії UTG був підписаний договір з німецьким брендом молодіжного одягу New Yorker. Міжнародний оператор розміститься на площею 1300 кв. м і представить дворівневий універмаг на першому і другому поверсі ТРЦ.

За словами керівника проекту компанії UTG Анни Клименко, універмаг відомого міжнародного рітейлера підсилить склад орендарів в оновленому ТРЦ Appolo: «New Yorker стане сильним трафікогенеруючим оператором для ТРЦ Appolo. Один з європейських лідерів в сегменті молодіжної моди допоможе розширити асортимент товарів та зробить об’єкт ще більш привабливим для відвідувачів».

Керуючи понад 1100 магазинами в 46-ти країнах, New Yorker залишається однією з провідних компаній в сфері молодої моди. В її асортимент входять власні бренди FSBN, FB SISTER (спортивний і вуличний одяг), AMISU і SMOG (повсякденний і вечірній одяг), Censored (нижня білизна і купальники), а також широкий асортимент аксесуарів.

Fox Lingerie в Lavina Mall

Український бренд жіночої білизни, боді і купальників Fox Lingerie відкрив свій магазин в ТРЦ Lavina Mall.

За допомогою спецпроектів і колаборацій з медичними центрами та брендами косметики Fox Lingerie говорять про те, наскільки важливо любити своє тіло, бути усвідомленою і піклуватися про своє здоров’я.

LC Waikiki в Blockbuster Mall

25 січня мережа магазинів одягу в стилі smart-casual LC WAIKIKI відкрила новий торговий об’єкт в ТРЦ Blockbuster Mall. Розміщення магазину і підписання угоди відбулися завдяки NAI Ukraine.

MD Fashion

Найбільший в Західній Україні ТРЦ Victoria Gardens уклав угоду з групою компаній MD Fashion про відкриття мультибрендового магазину STEM і монобрендових магазинів Tommy Hilfiger і Calvin Klein.

Магазин STEM в якому об’єднані всесвітньо відомі бренди преміум-класу Tommy Hilfiger, Gant, DIESEL, Pepe Jeans, Fornarina, Lacoste і DKNY, Polo Ralph Lauren і інші, вже відкрив свої двері в грудні 2020 року. Магазин знаходиться на першому поверсі торгового центру поруч з магазином Walker і займає площу 231,20 кв.м.

В рамках започаткованих змін уже цієї весни очікується відкриття магазинів Calvin Klein, загальною площею 140 кв. м і Tommy Hilfiger трохи більшою площею в розмірі 189 кв. м. Обидва ці магазини, до речі, вже зараз представлені в ТРЦ Victoria Gardens у форматі шоу-руму. Компактні корнери розмістилися на першому поверсі в центральному атріумі з асортиментом нових жіночої та чоловічої колекцій.

Мультистор люксових брендів Vintage Club відкрився в ТРЦ Ocean Plaza

Новий магазин Vintage Club, площею 156 кв. м, відкрив свої двері на першому поверсі ТРЦ Ocean Plaza. Відвідувачів чекає широкий вибір жіночих, чоловічих і дитячих колекцій минулих сезонів Dolce & Gabbana, Saint Laurent і Balmain.

Vintage Club – це проект, концепція якого вже завоювала репутацію успішного мультистора з лінією всесвітньо відомих брендів і лояльною ціновою політикою. У Vintage Club представлені світові бренди класу люкс, чоловічі та жіночі колекції минулих сезонів, сумки, взуття і біжутерія зі знижками до -80%. Особлива увага приділяється роботі з маленькими клієнтами: в outlet-бутіку представлена ​​дитяча лінія одягу від всесвітньо відомих будинків моди.

Diesel, Mango Nike і Puma в ТРЦ Nikolsky

Підписано договір оренди між ТРЦ Nikolsky і MD Group. Загальна площа нового магазину Diesel складе 112 кв.м.

Італійський бренд заснований в 1978 році. Багато років Diesel зберігає репутацію одного з найкультовіших, найнепередбачуваніших і найскандальніших брендів на світовому ринку. Кожну колекцію відрізняють унікальні деталі і незвичайні способи їх поєднань.

Фахівці Budhouse Group підписали договір оренди з представниками мережі Mango. Загальна площа нового магазина складе 270 кв. м.

Mango – іспанська торгова марка, виробник одягу, взуття та аксесуарів. Також спеціалізується на виробництві парфюмерії, годинників і нижньої білизни. Бренд заснований в 1984 році. Компанія представлена більш ніж в 100 країнах.

Нагадаємо, що в торговому центрі Nikolsky вже підписані договори оренди з представниками групи Inditex, Argo, MD Fashion, MTI, Сільпо, Multiplex, Sport Life і ін.

У харківському ТРЦ Nikolsky, на 3-му поверсі, відкриються спортивні магазини Nike і Puma. Загальна площа магазину Nike складе 366 кв.м, Puma – 320 кв.м.

Nike – американський бренд, один з найпопулярніших виробників спортивного одягу і взуття у всьому світі. У концептуальних магазинах Nike представлений широкий асортимент взуття, одягу і аксесуарів для занять спортом і спортивного стилю. Бренд може сміливо пишатися найінноваційнішим і найтехнологічнішим продуктом, як для професійних спортсменів, так і любителів. Засновники бренду впевнені – кожна людина є спортсменом, якщо у нього є тіло. Саме тому продукція Nike є лідером ринку спортивних товарів, більш того, є символом спорту в усьому світі.

Місія Puma – бути найшвидшим спортивним брендом у світі. Завдяки нашому нескінченному прагненню розвивати спорт ми Завжди Швидше (Forever Faster). З 1948 року Puma створює інноваційні продукти для кращих і найшвидших спортсменів в світі: від футболу до гольфу, від мотоспорту до бігу. Наші спортсмени встановлюють світові рекорди, виграють медалі і проживають незабутні моменти, які змінюють і розвивають спорт. Міцний зв’язок між спортсменом і продуктом є візитною карткою Puma. Усейн Болт, Марта Вієйра да Сілва, Лексі Томпсон, Серхіо Агуеро, Маріо Балотеллі, Неймар і інші спортсмени – це ті, хто розвиває спорт разом з нами. Puma – це одяг, взуття та аксесуари для заняття спортом, активного відпочинку та повсякденного життя.

Читайте також – 

Новини магазинів техніки: Алло, Цитрус, ЦЕ ТЕ, Eldorado, Haier та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  47
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  85
Усі новини ринку