Топ-7 глобальних споживчих трендів за версією Mintel

Топ-7 глобальних споживчих трендів за версією Mintel

27.01.2021 07:45
  1183
Дарія Осіїк

Які споживчі тенденції будуть впливати на сферу роздрібної торгівлі в цьому році.

Читати російською

Портал MMR зробив короткий огляд трендів, які виділила дослідницька компанія Mintel. Ці тенденції вплинуть на світові споживчі ринки в 2021 році і будуть актуальні в найближчі 12 місяців:

  • Невизначеність у сфері здоров’я: поінформованість про благополуччя знаходиться в центрі уваги споживачів. У брендів є можливість встановлювати нові правила.
  • Колективне розширення можливостей: споживачі у всьому світі закликають до справедливості, свободи вибору і прав.
  • Зміна пріоритету: споживачі прагнуть повернутися до життєвонеобхідних речей, переосмислюючи те, що насправді означає власність.
  • Об’єднання: споживачі об’єднуються у спільноти однодумців, щоб підтримувати один одного.
  • Віртуальне життя: фізична ізоляція через пандемію збільшила потребу у втечі від реальності, а вдосконалення технологій підштовхує споживачів до digital досвіду.
  • Сталий розвиток: COVID-19 злегка, але значною мірою змінив усвідомленість споживача в його стосунках з простором, в якому ми живемо, що збільшує попит на сталий розвиток.
  • Digital-дилеми: хоча життя, заснована на digital-технологіях, дає безліч переваг, побоювання з приводу їх негативного впливу ставлять споживачів у скрутне становище.

Читайте також – 

Virtual dressing rooms: що це і чому за ними майбутнє fashion-індустрії


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ролики тижня: Файно маркет, Аврора, Vodafone, Eat Me At, а також ПриватБанк, фонд Повернись живим та школа БПЛА Ятаган

Ролики тижня: Файно маркет, Аврора, Vodafone, Eat Me At, а також ПриватБанк, фонд Повернись живим та школа БПЛА Ятаган

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
time icon  
  250
Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Від майстерні кінської упряжі до глобального символу розкоші та елегантності: історія успіху бренду Hermès

Як майстерність, позачасовий стиль та далекоглядне керівництво перетворили Hermès на імперію, що диктує модні тенденції,...
time icon  
  306
Усі новини ринку