Топ-7 глобальних споживчих трендів за версією Mintel

Топ-7 глобальних споживчих трендів за версією Mintel

27.01.2021 07:45
  857
Дарія Осіїк

Які споживчі тенденції будуть впливати на сферу роздрібної торгівлі в цьому році.

Читати російською

Портал MMR зробив короткий огляд трендів, які виділила дослідницька компанія Mintel. Ці тенденції вплинуть на світові споживчі ринки в 2021 році і будуть актуальні в найближчі 12 місяців:

  • Невизначеність у сфері здоров’я: поінформованість про благополуччя знаходиться в центрі уваги споживачів. У брендів є можливість встановлювати нові правила.
  • Колективне розширення можливостей: споживачі у всьому світі закликають до справедливості, свободи вибору і прав.
  • Зміна пріоритету: споживачі прагнуть повернутися до життєвонеобхідних речей, переосмислюючи те, що насправді означає власність.
  • Об’єднання: споживачі об’єднуються у спільноти однодумців, щоб підтримувати один одного.
  • Віртуальне життя: фізична ізоляція через пандемію збільшила потребу у втечі від реальності, а вдосконалення технологій підштовхує споживачів до digital досвіду.
  • Сталий розвиток: COVID-19 злегка, але значною мірою змінив усвідомленість споживача в його стосунках з простором, в якому ми живемо, що збільшує попит на сталий розвиток.
  • Digital-дилеми: хоча життя, заснована на digital-технологіях, дає безліч переваг, побоювання з приводу їх негативного впливу ставлять споживачів у скрутне становище.

Читайте також – 

Virtual dressing rooms: що це і чому за ними майбутнє fashion-індустрії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку