АТБ-Маркет запускає новий етап гейміфікованої акції АТB Arena

АТБ-Маркет запускає новий етап гейміфікованої акції АТB Arena

04.01.2021 02:05
  4591
rau

Гейміфікована акція ATB Arena з доповненою реальністю та віртуальними змаганнями повертається з новими можливостями для учасників.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, починаючи з 4 січня 2021 року, покупці АТБ можуть долучитися до нового етапу акції, яка триватиме до 7 лютого 2021 року в понад 1200 магазинах.

Попередня акція АТB Arena, яка відбувалась у вересні-жовтні минулого року, викликала справжній ажіотаж серед клієнтів. За півтора місяця було досягнуто рекордні 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів після запуску очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market. За короткий термін АТБ-Маркет сформувала велику спільноту шанувальників гри як серед дітей, так і дорослих. Після завершення акції учасники хотіли продовження історії. Рітейлер відгукнувся на запит своїх покупців та запустив наступний етап акції з оновленнями.

«Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані більш ніж чотирьом мільйонам наших покупців. Програма лояльності з доповненою реальністю “ATB Arena” після проведення першого етапу показала не тільки рекордні результати, а й сформувала великий запит, щодо подальшого впровадження таких інноваційних та технологічних програм. Безумовно, продовження проекту “ATB Arena” додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам та партнерам» – підкреслює голова ради директорів, генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.

У новій версії можна зібрати додаткові 26 унікальних карток з супергероями. Крім цього, учасники  можуть грати один з одним онлайн, залишаючись вдома. Це дозволяє безпечно, цікаво та весело організувати дозвілля під час карантинних обмежень.

Щоб розпочати віртуальні змагання, учаснику необхідно завантажити на смартфон безкоштовний застосунок АТB Arena. Він дає можливість “оживити” персонажів на картках та зібрати власну команду супергероїв. У застосунку також можна зберегти перелік своїх друзів та з’ясувати, хто найсильніший у магічному світі ATB Arena. Чим більша колекція карток, тим могутніша команда.

Для участі в акції всім охочим необхідно виконати прості умови:

  • здійснити покупку в магазині АТБ на суму від 99 грн;
  • отримати за кожні 99 грн у чеку картку за ціною 1 грн;
  • зібрати додаткові карти за покупки товарів-партнерів акції.

Проект реалізують за підтримки  компанії Art Nation Loyalty, яка виступила розробником гейміфікованої акції.

Довідка. Корпорація АТБ — об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ.

АТБ-маркет — найбільша мережа магазинів України, яка налічує понад 1200 торгових точок в різних областях країни. Роздрібна мережа була заснована в 1993 році. Щодоби в магазинах мережі АТБ роблять покупки понад 4 млн українців. Товарообіг компанії у 2019 році склав більше ніж 120 млрд грн.

Читайте також

Рекордні завантаження та збільшення товарообігу: АТБ про результати акції ATB Arena


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку