Varus отримав нагороду PrivateLabel 2020

Varus отримав нагороду PrivateLabel 2020

28.12.2020 12:08
  549
rau

ТОВ «Омега», що розвиває в Україні мережу супермаркетів Varus, отримало нагороду за внесок у розвиток власних торговельних марок.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, XII міжнародна конференція PrivateLabel 2020, в якій взяли участь понад 300 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж, а також компаній-постачальників з України та зарубіжжя, покликана відзначити високі досягнення і значний вклад рітейлерів у розвиток напрямку ВТМ та взаємодію зі споживачами. В якості критеріїв успішності при відборі переможців в номінаціях враховувалися питома вага ВТМ всередині категорії, приріст категорії, маржа, оборотність, зростання продажів в одиницях, грошовий оборот і частка в групі.

«Отримання нагороди національного рівня і визнання експертами вкладу, який наша компанія робить у розвиток напрямку private label – приємна подія, яка надихає. Вкупі з лояльністю клієнтів Varus, це ще один доказ того, що наші ВТМ є гідною альтернативою іменитим брендам», – зазначив директор управління розробки власних торгових марок Сергій Чорний.

Портфель private label торгової мережі Varus наразі включає 4 основних торгових марки.

«Varto» (близько 600 SKU) – це товари високої якості від надійних вітчизняних і закордонних виробників, які виготовляються спеціально для клієнтів мережі. Їх ціна в середньому на 20% нижча, ніж у відомих аналогів. Але при цьому до споживчих властивостей і безпеки товарів Varto компанія пред’являє високі вимоги. Перед тим, як потрапити на полиці, продукція проходить ретельний вхідний контроль. Перевіряються умови транспортування; наявність всіх дозвільних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції; відповідність маркування, термінів придатності, наявність необхідної інформації про продукт, тощо. Кожен продукт проходить перевірку в державних лабораторіях. До лінійки Varto входять товари food і non-food-категорій в середньому ціновому сегменті включно із суббрендами: 

  • Varto Soft (продукція для особистої гігієни);
  • Varto Clean (засоби для миття, чищення та інші товари, які допомагають підтримувати чистоту);
  • Varto Kids (товари для дітей). Оскільки окремі позиції  Varto Kids призначені для дітей від 6 місяців, у Varus наголошують, що до цієї марки ставляться з особливою увагою.

«Вигода» (близько 550 SKU) – товари економ-сегменту, розраховані, в першу чергу на запит клієнтів, що мають високу чутливість до ціни і саме її враховують як основний критерій вибору. Тим не менше, в плані якості та споживчих властивостей, до товарів під маркою «Вигода» рітейлер так само висуває суворі вимоги і ретельно ставиться до відбору виробників. Це одна з головних причин, через які продукція цієї ТМ найбільш популярна серед клієнтів Varus порівняно з іншими ВТМ мережі. 

«Чиста Вигода» (близько 360 SKU) – товари першої ціни у категорії non-food. За позиціонуванням ця марка близька до лінійки «Вигода» і по суті являє собою її логічне продовження. 

BOHEMA (близько 130 SKU) – «наймолодша» ВТМ від Varus, під якою випускаються чоловічі та дитячі шкарпетки, а також жіночі колготки, що за якістю не поступаються іменитим брендам. 

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. На кінець грудня 2020 року торгова мережа налічує 101 супермаркет.

Читайте також

Відкритість і екологічність: як виглядає Varus нового формату в Києві (фотоогляд)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку