Відкритість і екологічність: як виглядає Varus нового формату в Києві (фотоогляд)

Відкритість і екологічність: як виглядає Varus нового формату в Києві (фотоогляд)

26.12.2020 09:00
  4849
rau

Восени цього року мережа супермаркетів Varus відкрила оновлений магазин у Києві, реалізувавши його в абсолютно новому форматі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, цей магазин відкрився після реконструкції на вулиці Вишгородській, 45А/5, у Подільському районі столиці. Розробкою нового проекту для Varus займалася голландська архітектурна компанія, а інтер’єр торгової точки був оформлений в популярному зараз стилі лофт.

Площа торгового залу становить 1000 кв. м. На цьому просторі розмістилися зони охолодженого м’яса, риби, молочних продуктів, гастрономії, заморожених продуктів, алкоголю. Окремо були винесена зона пива і снеків, кулінарія Varus cafe, пекарня, зона піци, соківфреш, а також зона овочів і фруктів, на якій зроблений особливий акцент. У компанії відзначають, що саме остання головним чином впливає на сприйняття магазину.

Крім того, в асортименті присутні бакалія, побутова хімія та інші food і nonfood категорії, традиційно представлені в Varus. В цілому близько 8700 SKU. Для комфортного обслуговування покупців в магазині, крім звичайних кас, були встановлені каси самообслуговування, а також обладнана точка видачі онлайнзамовлень.

«Це перший магазин Varus, який зовні видно, як на долоні. Ми відмовилися від заклеювання фасаду рекламними матеріалами, тому що цей супермаркет – найкраща реклама самого себе. Величезна увага при розробці проекту була приділена поліпшенню клієнтського досвіду. Для цього представники архітектурної компанії попередньо провели масштабне дослідження з метою визначити, як споживачі «взаємодіють» з магазинами, на які групи діляться за потребами і як відповідно до цього краще вибудувати маршрут клієнта по торговому залу. Говорячи спрощено, щоб людині, яка забігла за батончиком, не потрібно було блукати по всьому магазину», – розповідає Армен Папазян, заступник директора з операційної діяльності компанії Омега, яка розвиває мережу Varus.

За його словами, зони супермаркету розташовані таким чином, що доповнюють одна одну а суміжні товари знаходяться поруч та максимально помітні. Та й в цілому торговий зал проглядається набагато краще, ніж це зазвичай буває. Стоячи в одній зоні, клієнт відразу бачить кілька сусідніх, що допомагає орієнтуватися і відчувати себе вільніше.

Треба відзначити, що зони супермаркету мають деякі відмінності в оформленні. Таке рішення створює відчуття динаміки при переміщенні по торговому залу. Магазин за допомогою певним чином вибудуваного зонування, кольору та світла нібито сам веде клієнта туди, куди йому потрібно. Принаймні, саме такого ефекту прагнули досягти в цьому форматі.

«Ми постаралися, щоб клієнт при мінімумі зусиль побачив максимум наших пропозицій, а вся необхідна йому інформація була відразу доступна. Зробили яскравий акцент на полицях з акційними товарами. В оновленому Varus на них вказує стрілка «Акція», яку важко не помітити. Акційні цінники виконані в форматі А3, щоб зчитуватися максимально легко. Проблему помітності та доступності товарів на нижніх полицях ми вирішили підняттям холодильників (приблизно на 20 см). На деякі колони додали полки з додатковими місцями під товари. Вони одночасно виконують декоративну функцію і відіграють роль інструмента, стимулюючого додаткові продажі, оскільки на них знову-таки розміщені позиції, що доповнюють основну продукцію, якої присвячена зона», – уточнює Папазян.

Топменеджер також додає, що багато нових рішень було реалізовано в області холодильного та теплового обладнання. Крім серійних моделей, в супермаркеті використаний ряд спеціальних розробок, зокрема, для продажу свіжого м’яса і гарячої кулінарії. Тут Varus керувався не тільки принципами дизайну, але і вибирав максимально енергоефективні, а отже більш екологічні варіанти.

На додаток до абсолютно нового інтер’єру в цьому магазині ввели вдосконалені стандарти обслуговування. Наприклад, навчили персонал таким чином, щоб вони могли детально проконсультувати клієнта з усіх питань, пов’язаних з роботою магазину, провести його по торговому залу в конкретну зону, якщо це раптом буде потрібно. «Власне кажучи, наші співробітники в принципі не відмовляють клієнтам у подібних проханнях. Але для Varus на Вишгородській це вже не просто прояв клієнтоорієнтованості з боку конкретного працівника, а обов’язкове правило», – запевняє заступник директора з операційної діяльності Омега.

Відносно результатів торгової точки, Папазян зазначає, що магазин не працює ще й двох місяців, тому про стабільні результати поки говорити рано. Але в цілому компанія спостерігає в супермаркеті зростання середнього чека і збільшення частоти відвідування. Уже найближчим часом рітейлер має намір відкрити ще один магазин подібного формату, обіцяючи реалізувати в ньому ще більше переваг для покупця.

Читайте також – 

На другу сотню: торговельна мережа Varus подолала позначку в 100 магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку