
Novus відкриває перший супермаркет у 2025 році


З 1 грудня в Eldorado запустили нову програму лояльності. Про деталі нововведень детально розповіла керівник відділу CRM рітейлера Наталія Хомик.
Цей матеріал доступний російською мовою
У гаманці більшості українців багато карток різних програм лояльності. Зазвичай споживачі говорять, що картками користуються, але умови нарахування бонусів не пам’ятають, та й в цілому програми лояльності не є вирішальними факторами здійснення покупки.
А насправді, якщо подивитися на цифри, ми можемо побачити, що середній чек, частота покупки і відгук на проведені акції у зареєстрованих в програмі лояльності клієнтів набагато вище, ніж у незареєстрованих. А якщо у таких клієнтів ще й бонуси є, то різниця виявляється куди більше.
Програма лояльності робить покупців більш лояльними до рітейлера, стимулює їх повторно відвідувати магазини і є фактором вибору мережі для покупки – але не сама по собі, а в парі з вибудованою комунікацією.
Тут все ж потрібно віддати належне століттю цифрових технологій: інформації все більше, а обсяг пам’яті колишній. Тому клієнтам потрібно окремо нагадувати навіть про цінні і важливі для них речі.
Для нас програма лояльності – це не про лояльність клієнтів до нас, а про нашу лояльність до клієнтів та розуміння їх потреб. Завдяки аналізу історії покупок програма лояльності дозволяє сформувати персоналізовані пропозиції. У свою чергу, це дає можливість вибудувати максимально підходящу комунікацію відповідно до очікувань клієнтів. Кожною нашою дією, кожним нашим повідомленням ми нагадуємо клієнтам про їх цінності, даруємо подарунки та бонуси, а вони відповідають взаємністю і приходять до нас.
У новій програмі лояльності Eldorado учасники отримують бонуси. Зокрема, при покупці акційних товарів нараховуються бонуси в розмірі до 25% від суми чека. Також можна отримати бонусами 15% від суми покупки в день народження клієнта, а ще в рамках оновленої програми буде діяти нарахування 1% від вартості покупок. Один бонус еквівалентний одній гривні знижки на наступну покупку.
Таким чином участь в програмі лояльності дозволяє клієнтам отримати додаткову вигоду при наступних покупках.
У компанії завжди йдуть назустріч побажанням клієнтів. Тому при розробці програми головними цілями стали максимальна зручність її використання і практична користь для покупців. Команда Eldorado ретельно відпрацювала всі можливі сценарії, максимально спростила етапи взаємодії і вибудувала чітку систему комунікацій з клієнтами, а також пропрацювала зручності використання програми лояльності, адже цінність не тільки в економії, а й в простоті.
Клієнтам Eldorado не потрібно носити з собою пластикові карти: номер мобільного телефону і є карта лояльності.
Для участі в програмі досить зареєструвати номер будь-яким зручним способом – в магазині, на сайті або в мобільному додатку – і відразу починати отримувати бонуси. Інформація про них доступна як в чеках, так і в особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку.
Так само ми повністю оновили розділ програми лояльності на сайті. Нарешті, робимо приємні додаткові сюрпризи для своїх клієнтів. Кличемо їх на майстер-класи, даруємо промо-коди і всіляко розважаємо.
Читайте також –
Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній