
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Сертифікаційний аудит здійснювала компанія Бюро Верітас Сертифікейшн Україна. Проходження всіх етапів перевірки підтвердило відповідність системи менеджменту харчової безпеки виробництва.
Як повідомили RAU в компанії, виробництво ТзОВ «Родинна ковбаска» отримало сертифікат ISO 22000:2018. ТМ «Родинна Ковбаска» – одна з небагатьох сільськогосподарських компаній в Україні, яка працює за принципом замкненого виробництва: власні поля, тваринницькі ферми, сировина, виробництво та мережа збуту. Компанія налічує 250 магазинів в 10-ти областях України.
Зважаючи на масштабність компанії та важливість компетентного управління на кожному етапі виготовлення харчових продуктів, представники керівного складу виробництва прийняли рішення пройти сертифікацію ISO 22000:2018.
Сертифікаційний аудит здійснювала компанія Бюро Верітас Сертифікейшн Україна. Проходження всіх етапів перевірки підтвердило відповідність системи менеджменту харчової безпеки виробництва ТзОВ «Родинна ковбаска» вимогам оновлених міжнародних стандартів ISO 22000:2018. Ковбасне виробництво вже отримало сертифікат, що підтверджує компетентний менеджмент виготовлення продукції.
Отримання сертифікату ISO 22000:2018, розробленого Міжнародною організацією із стандартизації, ̶ це стратегічне рішення, яке сприяє покращенню контролю безпеки продуктів харчування компанії. Сертифікат передбачає процесний управлінський підхід, що включає цикл Plan-Do-CheckAct (PDCA), а також ризико-орієнтоване мислення. Процесний підхід дозволяє планувати процеси та їхню взаємодію, а PDCA – гарантує, що процеси адекватно забезпечені ресурсами та управлінням, а можливості для покращення визначені та дієві. Застосування ризико-орієнтованого підходу дає можливість визначати фактори, які можуть спричинити відхилення від запланованих результатів, а також створити механізми для запобігання чи зведення до мінімуму несприятливих наслідків.
Менеджмент безпеки продуктів харчування базується на загальних принципах ISO: орієнтація на споживача, лідерство, залученість персоналу, процесний підхід, прийняття рішень на основі фактичних даних, а також менеджмент взаємовідносин.
«Отримання ISO 22000:2018 не тільки відкриває компанії нові можливості, але й підтверджує клієнтам високу якість, контроль та безпеку виготовлення продукції на кожному етапі», ̶ зазначила керівник виробництва пані Наталія Підсудкевич.
Читайте також –
«Коли смачно – не прикидаєшся»: ТМ «Родинна ковбаска» запустила нову рекламну кампанію