Dragon Capital шукає спеціаліста з маркетингу та керуючого фітнес-центром
Інвестиційна компанія Dragon Capital, яка володіє низкою ТРЦ та інших активів у Києві та регіонах України, оголосила про відкриті вакансії на посади спеціаліста з маркетингу торгового центру і керуючого фітнес-центром.
Цей матеріал доступний російською мовою
Зокрема, для претендентів на посаду спеціаліста з маркетингу торгового центру компанія висуває такі вимоги:
- Досвід у сфері маркетингу, організації івентів або PR від двох років, досвід у сфері маркетингу рітейла;
- Досвід організації різнопланових івентів, заходів тощо;
- Досвід роботи з підрядниками та наявність власної бази, вміння структурувати та ставити завдання, контролювати реалізацію;
- Талант до написання різнопланових, креативних і грамотних текстів від офіційного релізу до постів в соціальних мережах і текстів радіороликів;
- Розуміння основ дизайну;
- Знання мов (обов’язкова вимога): грамотна українська та грамотна англійська (саме письмова) мови.
В компанії зазначають, що ключовими обов’язками спеціаліста на цій посаді будуть:
- Реалізація маркетингової діяльності ТРЦ під керівництвом відділу маркетингу головного офісу;
- Розробка та планування комплексу заходів, акцій та активностей у торгових центрах на регулярній основі з метою збільшення кількості відвідувачів, та подальша їх реалізація та контроль якості як самостійно, так і з залученням івент-агентств та інших підрядників;
- Координація розміщення рекламних кампаній (всередині ТРЦ, outdoor, тощо);
- Координація проектів декорування ТРЦ, створення фотозон тощо;
- PR-підтримка: генерування новин та організація фотозвітів на постійній основі, розробка та реалізація благодійних та соціальних проектів;
- Ведення веб-сайтів ТРЦ: від наповнення контентом на регулярній основі (вкл. англійською мовою) до координації проектів розробки/оновлення сайтів ТРЦ;
- Ведення Facebook та Instagram-сторінок та співпраця з smm-агентством;
- Тісна співпраця з орендарями: погодження їх BTL-активностей, розробка спільних рекламних кампаній, активностей тощо;
- Координація внутрішніх рекламних площ і створення додаткових можливостей для рекламування орендарів;
- Контролювання якості роботи рекламоносіїв: аудіо та відео;
- Забезпечення документообігу щодо маркетингової діяльності цих ТРЦ відповідно до внутрішніх процедур компанії;
- Проактивна участь в усіх аспектах маркетингової діяльності ТРЦ.
В свою чергу компанія пропонує наступні умови праці:
- Офіційне працевлаштування;
- Повна зайнятість;
- Конкурентна заробітна плата;
- Медичне страхування;
- Компенсація мобільного зв’язку;
- Дружній колектив професіоналів;
- Комфортний офіс в Києві.
Що стосується кандидата на посаду керуючого Fitness&SPA центру, компанія висуває такі вимоги:
- Мати досвід роботи керуючим/операційним директором в сфері «фітнес & спа», HoReCa– від трьох років;
- Розуміти, що таке сервіс високого рівня;
- Мати успішний досвід керування персоналом, сильні менеджерські компетенції;
- Володіти навичками ведення переговорів, вирішення конфліктів;
- Бути впевненим користувачем ПК;
- Володіти навичками просування та продажу послуг;
- Бути готовим ставити роботу об’єкта з нуля та «пропадати» на роботі.
Обов’язками керуючого будуть:
- Організація операційної роботи клубу площею 2000 кв. м (SPA, gym, дитяча зона, басейн, фіто-бар, тематичні студії, масажні кабінети);
- Організація належної експлуатації будівлі та всіх систем, координація та контроль технічної служби;
- Організація надання сервісу та послуг на високому рівні;
- Комунікація з гостями, робота зі скаргами, побажаннями. Вирішення можливих конфліктів;
- Впровадження бізнес-процесів;
- Популяризація та просування нових послуг;
- Формування позитивного іміджу команди та фітнес-центру;
- Робота з командою (розвиток, мотивація, позитивний клімат в колективі). Безпосереднє керування технічною службою, службою клінінга;
- Адмінперсонал, відділ продажу, тренерський склад – керування спільно з керуючою компанією;
- Взаємодія з орендарями, контроль виконання умов договорів (салон краси, косметологія та інше);
- Організація івентів на території клубу;
- Контроль виконання стандартів роботи на місцях та інше.
Кандидатам на посаду Dragon Capital готова запропонувати:
- Роботу в фітнес-центрі преміум-класу;
- Можливість реалізувати свій потенціал на повністю новому об’єкті;
- Офіційну заробітну плату;
- Наставництво та підтримку з боку керуючої компанії (професіонали в даній сфері).
- Робота на об’єкті (котеджне містечко Green Hills, Віта-Поштова, 10 км від Києва);
- Компенсація транспортних послуг – по домовленості;
- Впровадження бонусної системи – після 6-ти місяців працевлаштування.
Усім бажаючим приєднатися до команди Dragon Capital і професійно розвиватися компанія пропонує надіслати резюме із коротким супровідним листом на електронну адресу apply@dragon-capital.com. Спеціалісти Dragon зв’яжуться з кандидатами, чия кваліфікація і досвід роботи відповідатимуть заявленим вимогам.
Читайте також –