Dragon Capital шукає спеціаліста з маркетингу та керуючого фітнес-центром

Dragon Capital шукає спеціаліста з маркетингу та керуючого фітнес-центром

08.12.2020 12:30
  736
rau

Інвестиційна компанія Dragon Capital, яка володіє низкою ТРЦ та інших активів у Києві та регіонах України, оголосила про відкриті вакансії на посади спеціаліста з маркетингу торгового центру і керуючого фітнес-центром.

Цей матеріал доступний російською мовою

Зокрема, для претендентів на посаду спеціаліста з маркетингу торгового центру компанія висуває такі вимоги:

  • Досвід у сфері маркетингу, організації івентів або PR від двох років, досвід у сфері маркетингу рітейла;
  • Досвід організації різнопланових івентів, заходів тощо;
  • Досвід роботи з підрядниками та наявність власної бази, вміння структурувати та ставити завдання, контролювати реалізацію;
  • Талант до написання різнопланових, креативних і грамотних текстів від офіційного релізу до постів в соціальних мережах і текстів радіороликів;
  • Розуміння основ дизайну;
  • Знання мов (обов’язкова вимога): грамотна українська та грамотна англійська (саме письмова) мови.

В компанії зазначають, що ключовими обов’язками спеціаліста на цій посаді будуть:

  • Реалізація маркетингової діяльності ТРЦ під керівництвом відділу маркетингу головного офісу;
  • Розробка та планування комплексу заходів, акцій та активностей у торгових центрах на регулярній основі з метою збільшення кількості відвідувачів, та подальша їх реалізація та контроль якості як самостійно, так і з залученням івент-агентств та інших підрядників;
  • Координація розміщення рекламних кампаній (всередині ТРЦ, outdoor, тощо);
  • Координація проектів декорування ТРЦ, створення фотозон тощо;
  • PR-підтримка: генерування новин та організація фотозвітів на постійній основі, розробка та реалізація благодійних та соціальних проектів;
  • Ведення веб-сайтів ТРЦ: від наповнення контентом на регулярній основі (вкл. англійською мовою) до координації проектів розробки/оновлення сайтів ТРЦ;
  • Ведення Facebook та Instagram-сторінок та співпраця з smm-агентством;
  • Тісна співпраця з орендарями: погодження їх BTL-активностей, розробка спільних рекламних кампаній, активностей тощо;
  • Координація внутрішніх рекламних площ і створення додаткових можливостей для рекламування орендарів;
  • Контролювання якості роботи рекламоносіїв: аудіо та відео;
  • Забезпечення документообігу щодо маркетингової діяльності цих ТРЦ відповідно до внутрішніх процедур компанії;
  • Проактивна участь в усіх аспектах маркетингової діяльності ТРЦ.

В свою чергу компанія пропонує наступні умови праці:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Повна зайнятість;
  • Конкурентна заробітна плата;
  • Медичне страхування;
  • Компенсація мобільного зв’язку;
  • Дружній колектив професіоналів;
  • Комфортний офіс в Києві.

Що стосується кандидата на посаду керуючого Fitness&SPA центру, компанія висуває такі вимоги:

  • Мати досвід роботи керуючим/операційним директором в сфері «фітнес & спа», HoReCa– від трьох років;
  • Розуміти, що таке сервіс високого рівня;
  • Мати успішний досвід керування персоналом, сильні менеджерські компетенції;
  • Володіти навичками ведення переговорів, вирішення конфліктів;
  • Бути впевненим користувачем ПК;
  • Володіти навичками просування та продажу послуг;
  • Бути готовим ставити роботу об’єкта з нуля та «пропадати» на роботі.

Обов’язками керуючого будуть:

  • Організація операційної роботи клубу площею 2000 кв. м (SPA, gym, дитяча зона, басейн, фіто-бар, тематичні студії, масажні кабінети);
  • Організація належної експлуатації будівлі та всіх систем, координація та контроль технічної служби;
  • Організація надання сервісу та послуг на високому рівні;
  • Комунікація з гостями, робота зі скаргами, побажаннями. Вирішення можливих конфліктів;
  • Впровадження бізнес-процесів;
  • Популяризація та просування нових послуг;
  • Формування позитивного іміджу команди та фітнес-центру;
  • Робота з командою (розвиток, мотивація, позитивний клімат в колективі). Безпосереднє керування технічною службою, службою клінінга;
  • Адмінперсонал, відділ продажу, тренерський склад – керування спільно з керуючою компанією;
  • Взаємодія з орендарями, контроль виконання умов договорів (салон краси, косметологія та інше);
  • Організація івентів на території клубу;
  • Контроль виконання стандартів роботи на місцях та інше.

Кандидатам на посаду Dragon Capital готова запропонувати:

  • Роботу в фітнес-центрі преміум-класу;
  • Можливість реалізувати свій потенціал на повністю новому об’єкті;
  • Офіційну заробітну плату;
  • Наставництво та підтримку з боку керуючої компанії (професіонали в даній сфері).
  • Робота на об’єкті (котеджне містечко Green Hills, Віта-Поштова, 10 км від Києва);
  • Компенсація транспортних послуг – по домовленості;
  • Впровадження бонусної системи – після 6-ти місяців працевлаштування.

Усім бажаючим приєднатися до команди Dragon Capital і професійно розвиватися компанія пропонує надіслати резюме із коротким супровідним листом на електронну адресу apply@dragon-capital.com. Спеціалісти Dragon зв’яжуться з кандидатами, чия кваліфікація і досвід роботи відповідатимуть заявленим вимогам.

Читайте також – 

Актуальні вакансії в рітейлі (8 грудня)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку