Dragon Capital шукає спеціаліста з маркетингу та керуючого фітнес-центром

Dragon Capital шукає спеціаліста з маркетингу та керуючого фітнес-центром

08.12.2020 12:30
  1040
rau

Інвестиційна компанія Dragon Capital, яка володіє низкою ТРЦ та інших активів у Києві та регіонах України, оголосила про відкриті вакансії на посади спеціаліста з маркетингу торгового центру і керуючого фітнес-центром.

Цей матеріал доступний російською мовою

Зокрема, для претендентів на посаду спеціаліста з маркетингу торгового центру компанія висуває такі вимоги:

  • Досвід у сфері маркетингу, організації івентів або PR від двох років, досвід у сфері маркетингу рітейла;
  • Досвід організації різнопланових івентів, заходів тощо;
  • Досвід роботи з підрядниками та наявність власної бази, вміння структурувати та ставити завдання, контролювати реалізацію;
  • Талант до написання різнопланових, креативних і грамотних текстів від офіційного релізу до постів в соціальних мережах і текстів радіороликів;
  • Розуміння основ дизайну;
  • Знання мов (обов’язкова вимога): грамотна українська та грамотна англійська (саме письмова) мови.

В компанії зазначають, що ключовими обов’язками спеціаліста на цій посаді будуть:

  • Реалізація маркетингової діяльності ТРЦ під керівництвом відділу маркетингу головного офісу;
  • Розробка та планування комплексу заходів, акцій та активностей у торгових центрах на регулярній основі з метою збільшення кількості відвідувачів, та подальша їх реалізація та контроль якості як самостійно, так і з залученням івент-агентств та інших підрядників;
  • Координація розміщення рекламних кампаній (всередині ТРЦ, outdoor, тощо);
  • Координація проектів декорування ТРЦ, створення фотозон тощо;
  • PR-підтримка: генерування новин та організація фотозвітів на постійній основі, розробка та реалізація благодійних та соціальних проектів;
  • Ведення веб-сайтів ТРЦ: від наповнення контентом на регулярній основі (вкл. англійською мовою) до координації проектів розробки/оновлення сайтів ТРЦ;
  • Ведення Facebook та Instagram-сторінок та співпраця з smm-агентством;
  • Тісна співпраця з орендарями: погодження їх BTL-активностей, розробка спільних рекламних кампаній, активностей тощо;
  • Координація внутрішніх рекламних площ і створення додаткових можливостей для рекламування орендарів;
  • Контролювання якості роботи рекламоносіїв: аудіо та відео;
  • Забезпечення документообігу щодо маркетингової діяльності цих ТРЦ відповідно до внутрішніх процедур компанії;
  • Проактивна участь в усіх аспектах маркетингової діяльності ТРЦ.

В свою чергу компанія пропонує наступні умови праці:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Повна зайнятість;
  • Конкурентна заробітна плата;
  • Медичне страхування;
  • Компенсація мобільного зв’язку;
  • Дружній колектив професіоналів;
  • Комфортний офіс в Києві.

Що стосується кандидата на посаду керуючого Fitness&SPA центру, компанія висуває такі вимоги:

  • Мати досвід роботи керуючим/операційним директором в сфері «фітнес & спа», HoReCa– від трьох років;
  • Розуміти, що таке сервіс високого рівня;
  • Мати успішний досвід керування персоналом, сильні менеджерські компетенції;
  • Володіти навичками ведення переговорів, вирішення конфліктів;
  • Бути впевненим користувачем ПК;
  • Володіти навичками просування та продажу послуг;
  • Бути готовим ставити роботу об’єкта з нуля та «пропадати» на роботі.

Обов’язками керуючого будуть:

  • Організація операційної роботи клубу площею 2000 кв. м (SPA, gym, дитяча зона, басейн, фіто-бар, тематичні студії, масажні кабінети);
  • Організація належної експлуатації будівлі та всіх систем, координація та контроль технічної служби;
  • Організація надання сервісу та послуг на високому рівні;
  • Комунікація з гостями, робота зі скаргами, побажаннями. Вирішення можливих конфліктів;
  • Впровадження бізнес-процесів;
  • Популяризація та просування нових послуг;
  • Формування позитивного іміджу команди та фітнес-центру;
  • Робота з командою (розвиток, мотивація, позитивний клімат в колективі). Безпосереднє керування технічною службою, службою клінінга;
  • Адмінперсонал, відділ продажу, тренерський склад – керування спільно з керуючою компанією;
  • Взаємодія з орендарями, контроль виконання умов договорів (салон краси, косметологія та інше);
  • Організація івентів на території клубу;
  • Контроль виконання стандартів роботи на місцях та інше.

Кандидатам на посаду Dragon Capital готова запропонувати:

  • Роботу в фітнес-центрі преміум-класу;
  • Можливість реалізувати свій потенціал на повністю новому об’єкті;
  • Офіційну заробітну плату;
  • Наставництво та підтримку з боку керуючої компанії (професіонали в даній сфері).
  • Робота на об’єкті (котеджне містечко Green Hills, Віта-Поштова, 10 км від Києва);
  • Компенсація транспортних послуг – по домовленості;
  • Впровадження бонусної системи – після 6-ти місяців працевлаштування.

Усім бажаючим приєднатися до команди Dragon Capital і професійно розвиватися компанія пропонує надіслати резюме із коротким супровідним листом на електронну адресу apply@dragon-capital.com. Спеціалісти Dragon зв’яжуться з кандидатами, чия кваліфікація і досвід роботи відповідатимуть заявленим вимогам.

Читайте також – 

Актуальні вакансії в рітейлі (8 грудня)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку