
Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше


Маркетинговий кейс «ЦЬОМ» увійшов в short-list відразу трьох категорій Effie Awards Ukraine 2020: сезонний маркетинг, медіа інновація / ідея, кампанія з короткостроковим ефектом.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба ЦУМ Київ, в Effie Awards Ukraine 2020 анонсували фіналістів – найбільш ефективні кампанії України в галузі маркетингових комунікацій. В результаті 139 заявок пройшли в short-list 46 категорій.
За умовами конкурсу роботи оцінювалися в три етапи членами журі Effie Awards Ukraine 2020 року, визнаними професіоналами рекламно-комунікаційного ринку України. У першому турі були визначені фіналісти, у другому – переможці, а на засіданні Гранд журі вибрали Гран-прі конкурсу.
Нагадаємо, що в лютому 2020 року, спеціально до Дня всіх закоханих, центральний універмаг Києва замінив на фасаді будівлі традиційну вивіску ЦУМ на грайливу ЦЬОМ. Фотографії білих двометрових букв на рожевому тлі з сердечком, які підсвічували вночі, з’явилися у всіх соцмережах і надихнули користувачів на створення свого унікального контенту. Нова вивіска стала головним місцем для закоханих і для тих, хто мав намір зізнатися в своїх почуттях незвичайним чином.
Переможці конкурсу будуть оголошені вже 18 грудня в рамках онлайн-трансляції Effie Awards Show.