Новини food&beverage: кращі ресторани України, результати роботи McDonald’s, відкриття Kim Kimchi та інші
Ресторан Kim Kimchi в ТРЦ Retroville, Gastronom food&wine bar в Києві на Володимирській, вручення премії “Сіль” кращим закладам України, розширення Sushi Master, прибуток Mcdonald’s, нова мережа кав’ярень COFEFI, та інші.
Цей матеріал доступний російською мовою
Ресторан Kim Kimchi в ТРЦ Retroville
У столичному ТРЦ Retroville відкрився Kim Kimchi – ресторан корейської кухні. Головна фішка Kim Kimchi – вбудована в кожен стіл поверхня для барбекю, за допомогою якої гості зможуть смажити м’ясо самостійно. Таким чином вони отримають задоволення від страв і до того ж візьмуть участь в їх приготуванні. При цьому дим не буде заважати іншим відвідувачам, адже над столами встановлені системи вентиляції.
У меню закладу є восьминіг з хрусткими овочами, кімчи чіге, бібімбаб, джабче, даккочі й інші національні корейські страви. Також можна спробувати чотири фірмових коктейля й унікальні кімдрінкі.
Кращі заклади 2020 року за версією ресторанної премії «Сіль»
2 грудня журі національної ресторанної премії “Сіль” назвало 18 кращих ресторанів України. Переможцями стали:
- Найкращий ресторан азійської кухні: China Ma (Київ)
- Найкращий ресторан української кухні: Ресторація Шпігеля (Хмельницький)
- Найкраще міське кафе: Gorcafe 1654 (Харків)
- Найкращий ресторан національної кухні: Osteria il Tartufo (Харків)
- Найкращий заміський ресторан: Наша дача (Харків)
- Відкриття року: Giannivino (Дніпро)
- Найкращий ресторан при готелі: 11 Mirrors Rooftop (Київ)
- Найкращий пивний ресторан: Altbier (Харків)
- Найкращий м’ясний ресторан: НАЖИВО (Київ)
- Найкращий винний бар: 101 Wine Bar (Good Wine, Київ)
- Найкраще кафе-пекарня: Bakehouse (Good Wine, Київ)
- Вибір жюрі: Любимый Дядя (Київ)
- Найкращий бар: Zelda Bar (Одеса)
- Найкращий ресторан з винною картою: Bernardazzi (Одеса)
- Найкраща кондитерська: Tort’n’tart (Одеса)
- Найкращий пивний бар: Lisopylka (Київ)
- Найкраща кав’ярня: Тишина.espresso bar (Одеса)
- Найкращий рибний ресторан: Catch Seafood Restaurant (Київ)
Слід зазначити, що найбільша кількість ресторанів-переможців цьогорічної премії працює у Києві – вісім закладів (для порівняння, в минулому році таких було 12). По чотири премії отримали заклади Харкова та Одеси, та ще по одній Дніпра та Хмельницького.
З минулорічними переможцями ресторанної премії «Сіль» можна ознайомитися за посиланням.
Gastronom food&wine bar в Києві
3 грудня в Києві на вул. Володимирська, 61/11 відкрився Gastronom food&wine bar. В новому закладі можна як посмакувати, так і придбати різні страви та делікатеси, а також вино. Всього запропоновано більш ніж 30 позицій готових до вживання страв та стільки ж крафтових делікатесів. Також у GASTRONOM food&wine bar планують об’єднати декілька культур:
- культуру SIMPLE SMART food — це проста, швидка та розумна їжа, коли обираєш своє меню на обід чи сніданок за три хвилини з GASTRONOM-вітрини, або збираєш кошик делікатесів з GASTRO-лавки
- культуру SIMPLE SLOW SMART food — це проста та розумна їжа, без поспіху, коли можна насолоджуватися стравами за келихом вина, в ресторані чи за баром, без поспіху
- культуру SIMPLE & TASTE wine — великий вибір вино, яке можна буде обрати з винної карти та продегустувати.
Піцерія Moderna Pizza у Дніпрі
Moderna Pizza – це новий ресторан засновників закладу «Миші Бляхера» Руслана та Олени Буряків. Як повідомляє The Village, Moderna Pizza відкрили напроти культурно-ділового центру «Менора» та синагоги в центрі Дніпра. У двоповерховому приміщенні Moderna Pizza близько 600 кв. м та орієнтовно 150 посадкових місць. В меню можна знайти різні види піцци та напої на різний смак.
Чистий прибуток Mcdonald’s впав за 9 місяців на 25%
Mcdonald’s розкрила фінансові показники за підсумками роботи за перші дев’ять місяців 2020 року: чистий прибуток мережі ресторанів за звітний період знизився на 25% рік до року, до $3,353 млрд. При цьому виручка McDonald’s за підсумками звітного періоду знизилася на 13%, склавши $13,894 млрд. Виручка в третьому кварталі знизилася на 2% до $5,42 млрд проти $5,5 млрд роком раніше. Світові порівнянні продажі McDonald’s в третьому кварталі впали на 2,2%.
Sushi Master планує розширити мережу до 250-ти закладів в Україні
Про це в інтерв’ю для RAU розповіла директор Sushi Master Україна Анна Островська. “Коронакриза практично ніяк не відобразилася на наших планах. Зрозуміло, що продажі трохи просіли, але назвати це падіння критичним не можна. До того ж ми розуміємо, що епідемія тимчасова, а в кризові часи потрібно не скорочувати витрати, а навпаки – нарощувати оберти. В Україні у нас в планах на наступний рік відкриття до 60-ти ресторанів Sushi Master. В цілому, потенціал України дозволяє розширити мережу до 200-250 закладів. Думаю, при відсутності істотних економічних потрясінь зможемо досягти цієї цифри протягом декількох років”.
Зараз в Україні працює 82 заклади Sushi Master і всі вони партнерські. Стартові інвестиції партнера у відкриття ресторану – близько $50 000, а середній термін окупності коливається в районі 1-1,5 роки.
В Києві розвивається нова українська мережа кав’ярень COFEFI
Як повідомила RAU консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) – партнер COFEFI з пошуку приміщень для відкриття кав’ярень – перший об’єкт нової мережі розпочав роботу в київському ТЦ Ашан Петрівка в липні 2020 року. Пізніше COFEFI запустила ще дві кав’ярні в столиці – на Вокзальній площі та в торгово-розважальному центрі Оазис.
Як розповіли в компанії, в кав’ярнях діє два рівня цін: основний асортимент продається за фіксованою ціною 20 грн, більш преміальні позиції, а також кава обсягу «Гранд», коштують 35 грн. Всього в меню представлено більше 90 позицій – від кави та напоїв на її основі до сендвічів, випічки та навіть повноцінних обідів – все за фіксованими цінами.
В RDA запевняють, що це перший подібний концепт на українському ринку, підвищений інтерес до якого з боку споживача підтверджується першими результатами роботи. Так, з моменту запуску мережі компанія продала вже 21 000 чашок кави і більше 5500 десертів.
В “карантин вихідного дня” бари й ресторани не дорахувалися понад 40% виручки – дослідження Poster
Як повідомили RAU в компанії по автоматизації кафе і ресторанів Poster, у вихідні дні ресторани заробляють в середньому 41% від свого тижневого обороту, бари – 40%, піцерії і кальянні – 35%, фаст-фуд – 31%, кондитерські – 30% . Про це свідчать дані відповідного дослідження.
Найменше залежать від вихідних днів кав’ярні та пекарні, але й для них виручка в суботу та неділю становить відчутну частку в тижневому обороті – 27% і 25% відповідно.
Карантин вихідного дня призведе до різкого спаду виручки закладів, а постійні витрати при цьому залишаться тими ж. Для ресторанного бізнесу, маржинальність якого не перевищує 20%, це робота в збиток.
Читайте також –
Новини ресторанів: McDonald’s, Milk Bar, Євразія, Eshak, Eastman та інші