У київському ЦУМ новий директор з маркетингу
На посаду маркетинг-директора столичного торгово-розважального центру “ЦУМ” призначена Маруся Коваль.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, серед попередніх досягнень Марусі Коваль – багаторічний досвід роботи, як в рітейлі сегменту “люкс”, так і в сферах fashion і lifestyle-медіа.
До команди ЦУМ Маруся приєдналася ще в жовтні 2018 року і на позиції глави відділу креативу і зв’язків з громадськістю реалізувала зі своєю командою ряд гучних і успішних проектів: зйомки сезонних кампаній і лукбуків, оформлення вітрин і внутрішніх декорацій універмагу, fashion-заходи та дискусійні панелі з міжнародними експертами, колаборації з українськими художниками й арт-діячами.
Вона вела проекти, приурочені до 80-річчя київського ЦУМ: ювілейна кампанія з представниками відомих українських династій, повнометражний документальний фільм, книга, серія заходів розважального та освітнього форматів, спеціальною гостею яких стала Карін Ройтфельд.
Підвищення на наступну кар’єрну сходинку – новий етап професійного розвитку Марусі в команді ЦУМ. Як повідомляється, на новій позиції вона продовжить активний розвиток бренду ЦУМ, розробку і впровадження ефективних маркетингових і PR-комунікацій.
«Завдання команди маркетингу ЦУМ сьогодні – забезпечити для своїх споживачів грамотну комбінацію онлайн- і офлайн-experience. Для нас важливо вибудовувати довготривалі стосунки з клієнтами, зміцнювати їх лояльність. ЦУМ – набагато більше, ніж просто шопінг і ресторани. Ми кожен день створюємо приводи для відвідування універмагу, інтернет-магазину і даруємо яскраві враження, щоб якомога краще диференціювати свою пропозицію на ринку», – коментує Маруся Коваль.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Цитрус, Arricano, Фокстрот, Intertop, Dream Town та інші