Рекордні завантаження та збільшення товарообігу: АТБ про результати акції ATB Arena

Рекордні завантаження та збільшення товарообігу: АТБ про результати акції ATB Arena

06.11.2020 10:59
  2671
rau

Компанія АТБ-маркет завершила проведення гейміфікованої акції ATB Arena з рекордними результатами: 1,8 млн завантажень мобільної гри, яка з перших днів акції очолила рейтинг мобільних застосунків в українських App Store і Play Market.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як нагадує прес-служба рітейлера, в межах акції покупцям пропонували зібрати 34 гральні картки із зображенням супергероїв, які оживають за допомогою мобільного застосунку і технології доповненої реальності (AR). Акція тривала в понад 1100 магазинах мережі у період з 1 вересня по 13 жовтня цього року.

За час проведення акції в інтернеті з’явилися великі спільноти шанувальників гри, де учасники обмінювалися картками та ділилися враженнями. На платформі YouTube було опубліковано більше ніж 1000 відео-оглядів від учасників. Понад 35 000 користувачів поставили найвищі оцінки мобільній грі в App Store і Play Market, а також залишили схвальні коментарі.

Результатом проведення акції також стало значне зростання товарообігу та показників середнього чека товарів постачальників компанії АТБ-маркет, які долучились до акції як партнери.

Середньоденний товарообіг за акційними товарам постачальників збільшився на 50,5%, а середньоденна кількість акційного товару в чеку – на 57,7%. Приріст продажів одного із акційних товарів за період проведення акції показав рекордні 612%.

В цілому, за півтора місяці проведення гейміфікованої акції ATB Arena загальна кількість товарів у середньоденному чеку збільшилась на 10,6%.

В компанії відзначають, що успіх проведеної акції свідчить про ефективність обраної маркетингової стратегії та результат гарного розуміння потреб й інтересів своїх клієнтів. Загальносвітова популярність мобільних ігор, наростання тренду на доповнену реальність та збільшення потреби на споживання інтерактивного контенту – стають ключовими факторами успіху у впровадженні промо-акцій для сучасного споживача.

Довідка. Корпорація АТБ — об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія АТБ-маркет, кондитерська фабрика Квітень, м’ясна фабрика Фаворит Плюс. Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа АТБ. Станом на 4 листопада 2020 року вона налічує 1174 магазини у 24 областях 302 населених пунктів України.

Читайте також – 

Мережа АТБ запустила технологію Scan&Go через мобільний додаток «Скануй Купуй»


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1745
Усі новини ринку