Кейс Consulting for Retail: Проект впровадження системи прогнозування товарів food і non-food категорій
Міжнародна технологічна компанія Consulting for Retail представила кейс, реалізований в рамках цифрової трансформації мережі Magnum Cash & amp; Carry.
Цей текст доступний також російською мовою
Довідка: Magnum Cash & Carry — найбільша торгово-роздрібна мережа Казахстану, входить в десятку найбільших приватних компаній країни. Основною діяльністю є реалізація товарів широкого вжитку. Мережі належить 77 торгових комплексів різного формату (гіпермаркети, супермаркети і магазини «Magnum-express» малого формату) в дев’яти містах Казахстану.
Завдання проекту:
- підвищення точності прогнозування регулярного асортименту food категорій;
- запуск прогнозування non-food категорій, за якими раніше прогноз не проводився.
Реалізація проекту:
тривалість проекту склала 5,5 місяців – з квітня по вересень 2020 року.
Після запуску модуля Symphony Retail Forecasting було виявлено кілька показників низької точності прогнозування. Серед них ключовим показником виявився рівень сервісу постачальника, який безпосередньо впливає на рівень представленості на полиці.
Модуль прогнозування також працює з обмеженнями по товарних групах і дозволять застосовувати налаштування як на рівні мережі, так і окремих об’єктів. Такий функціонал дозволить менеджерам приймати швидкі і обгрунтовані рішення з урахуванням темпів зростання мережі і швидкозмінної ситуації на ринку.
Результати:
- За короткий термін реалізації першого етапу проекту, проектна група домоглася зростання точності прогнозу по food категоріям на рівні 16,9% в порівнянні з прогнозом.
- В рази збільшилася швидкість розрахунку прогнозу на всю мережу, перевершивши стару систему прогнозування. В процесі була вироблена методика підвищення якості прогнозу.
- На 2,3% – 61,4% проти 59,1% – була збільшена точність прогнозу в системі Symphony Retail Forecasting&Replenishment в порівнянні з використовуваною системою.
Висновки та плани:
Успішно завершено перший етап проекту з оптимізації ланцюжка руху товарів.
Нова методика підвищення якості прогнозу буде застосовуватися при промисловій експлуатації системи на постійній основі.
В рамках цифрової трансформації компанії Magnum Cash&Carry плануються подальші кроки з планування промо і розподілу товарів.
Дуже важливим є те, що і система прогнозування, і системи планування промо, і розподілу товарів є складовою частиною рішень Symphony Retail, що істотно полегшує процес впровадження.
Читайте також
Consulting for Retail: Як виловити цінну інформацію з океану даних