Топ-7 тенденцій в e-commerce, які будуть актуальні в 2021 році

Топ-7 тенденцій в e-commerce, які будуть актуальні в 2021 році

29.10.2020 08:00
  1601
rau

В електронній комерції навіть невеликі бренди можуть проявити себе і конкурувати з великими гравцями галузі. Що для цього потрібно і як досягти успіху.

Цей матеріал доступний російською мовою

Цифрова трансформація зробила революцію в способах ведення бізнесу. Завдяки технічному прогресу і прагненню користувачів зробити своє життя комфортнішим, покупки в інтернеті стають все більш популярними в усьому світі. При цьому користувачі стають прискіпливими у своєму виборі, а тенденції в електронній комерції змінюються в одну мить, змушуючи маркетологів безперервно стежити за цінностями своїх клієнтів.

Згідно з останніми дослідженнями, 38% онлайн-продавців перестають цікавити споживачів, якщо структура веб-сайту неприваблива і не відповідає вимогам.

Тобто рітейлерам потрібно представити своїм користувачам сайт, на якому легко орієнтуватися, і тим самим підштовхнути покупця до прийняття рішення про покупку. Ось сім ключових елементів, які для цього потрібні.

  1. Зручна навігація

Закон Хіка про людську психологію говорить, що чим більше варіантів запропонувати клієнтам, тим більше часу у них піде на прийняття рішення. Пам’ятайте про цей закон при розробці макетів для домашньої і цільової сторінок.

Ніколи не втомлюйте відвідувачів небажаною інформацією, пропозиціями, формами і спливаючими вікнами.

Наприклад, сайт apple.com – втілення простоти. Він чистий і легкий в навігації, не приголомшує відвідувачів безліччю варіантів і спрощує процес покупки за рахунок мінімальної кількості варіантів вибору, яскравих пропозицій і чистого дизайну.

  1. Швидкість завантаження сторінки

Відвідувачі не цінують сторінки, на завантаження яких йде багато часу. Затримка в секунду може принести величезні збитки в сфері електронної комерції.

Поріг прийнятності веб-сайту електронної комерції складає дві секунди, якщо відвідувачі не отримають те, що вони хочуть протягом цього періоду часу, вони переключаться.

Навіть для Google час завантаження сторінки є одним з ключових показників для ранжування сайту. Зображення і сценарій SEO повинні бути на висоті, щоб контролювати швидкість завантаження. Основа хорошої швидкості завантаження – верстка сайту. Якщо всі картинки будуть потрібного розміру, а всі стилі й скрипти об’єднані в один оптимізований файл, то і швидкість буде дуже гідною.

  1. Персоналізувати користувальницький інтерфейс

Хороший UX-дизайн повинен бути персоналізованим, щоб допомогти відвідувачам знайти саме те, що вони шукають. Персоналізація – невід’ємна частина оптимізації сайту електронної комерції. Вона допомагає зрозуміти, чого хочуть відвідувачі й встановити з ними конструктивні відносини.

ASOS – чудовий приклад персоналізованого UX-дизайну. Він блискуче зберігає свою ціннісну пропозицію на своїх сторінках з прекрасними зображеннями, простим описом і пропозиціями. А також дає рекомендації на основі ваших попередніх пошуків і запускає рекламні акції.

  1. Зробити процес оформлення замовлення швидшим

Найважливіша мета будь-якого дизайну UX електронної комерції – прискорити і спростити процес оплати. Цей крок безпосередньо впливає на конверсію та продажі.

Переконайтеся, що на сторінці оформлення замовлення є багато варіантів оплати.

Наприклад, Amazon надає можливість замовлення в один клік з функцією “Купити зараз”. Це не дає відвідувачам переосмислити свій вибір, а також економить час.

  1. Додати зображення високої якості

На сайті електронної комерції повинні бути фотографії товарів високої роздільної здатності. На ньому повинні бути зображення в масштабі, які допоможуть зрозуміти розмір товарів. Фотографії під різними кутами допомагають побудувати перспективу і полегшують процес прийняття рішень. Дуже важливо надати фотографії в реальних умовах, щоб допомогти споживачу зробити правильне судження про пропозицію.

  1. Прийняти мінімалістичний дизайн

Мінімалізм – це сучасний спосіб ведення бізнесу. Замість того, щоб втомлювати відвідувачів великою кількістю інформації, зробіть її зрозумілою і простою.

Мінімалістичний дизайн завжди звертає увагу на найважливіші речі.

Він привертає увагу відвідувачів динамічними зображеннями, анімацією і зручністю використання кожного продукту.

  1. Контент, який створюють користувачі

За даними Yotpo, 77% споживачів віддають перевагу фотографіям продуктів від покупців, а не від професійних фотографів. Призначений для користувача контент зміцнює лояльність клієнтів. Тому завжди треба заохочувати своїх клієнтів та надавати рецензії, підкріплені зображеннями продуктів, на які вони натискають, і оцінювати товари. Це не тільки допоможе краще зрозуміти своїх клієнтів, але й змусить їх відчути себе почутими та оціненими.

За матеріалами: Delo.ua

Читайте також –

Постріл в «молоко»: три основні помилки в маркетингу, які допускають 95% компаній


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку