Кількість завантажень мобільного додатку Алло перевищила 1 млн
За даними Google Play, користувачі завантажили мобільний додаток Алло більше 1 млн разів. При цьому частка замовлень через даний канал продажів досягає 15%.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, Алло став першим класичним рітейлером електроніки, мобільний додаток якого використовує 2,5% населення України.
«В сегменті e-commerce мобільний застосунок — дуже ефективний і перспективний інструмент. На сьогоднішній день наша команда розвиває його власними силами. Для наших клієнтів це зручний сервіс, що дозволяє здійснювати покупки в комфортному форматі. Ми постійно вдосконалюємо програму і вдячні нашим користувачам за довіру і зворотний зв’язок. Впевнені, що спільними зусиллями ми створимо такий продукт, який захочеться встановлювати відразу ж після покупки смартфона», — коментує CDO Алло Костянтин Авілов.
Власний мобільний застосунок дозволяє клієнтам Алло здійснювати покупки, де б вони не знаходилися, брати участь в акціях і оплачувати товар прямо в телефоні. В компанії запевняють, що популярність застосунку підтверджується цифрами:
- кількість активних користувачів — до 400 000 на місяць;
- середній чек покупки через смартфон можна порівняти з показником середнього чека покупки через десктоп і в магазині;
- частка замовлень через застосунок становить 15%;
- застосунок генерує до 15% трафіку на сайт компанії.
Довідка. Алло — це найбільший рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому та відпочинку, від косметики й інструментів до одягу і меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, до будинку і в магазини у 140 містах України.
Читайте також –
Компанія Алло розширює мережу монобрендових магазинів Mi Store у регіонах України