Головна тема MAPIC-2020 року – “Collaborative Retail: готовність рітейлу до швидких змін в новій реальності”

Головна тема MAPIC-2020 року – “Collaborative Retail: готовність рітейлу до швидких змін в новій реальності”

28.10.2020 07:45
  418
rau

Уже в листопаді пройде найбільша світова подія в сфері рітейлу і девелопменту – MAPIC 2020. Вперше вона відбудеться в онлайн-форматі спільно з новим форумом LeisurUp, який об’єднає гравців сфер відпочинку та розваг.

Цей матеріал доступний російською мовою

MAPIC – головний міжнародний захід, присвячений торговій нерухомості. Щорічно найбільші гравці ринку роздрібної торгівлі та девелопменту збиралися у французьких Каннах, щоб обговорити останні світові тренди і можливості для розвитку, а також відкрити для себе нові бренди і поповнити ділові контакти.

Цього року захід вперше пройде в онлайн-форматі 17 і 18 листопада – на платформі MAPIC Digital. Оскільки як ніколи раніше, індустрія розваг потребує співпраці з рітейлерами й обміні ідеями, в цьому році одночасно з MAPIC відбудеться віртуальне шоу LeisurUp – новий міжнародний захід для професіоналів сфери дозвілля. Це перша така міжнародна подія, що збере 2500 операторів і постачальників розваг, ЗМІ та власників брендів, містобудівників, представників місцевої влади та девелоперів, щоб створити унікальні, яскраві і живі враження для конкретних міст і торгових просторів.

Цього року ключова тема MAPIC “Collaborative Retail: чи готовий ритейл до змін?”

Швидкий розвиток технологій і надзвичайні ситуації на зразок пандемії COVID-19 вимагають нових, інноваційних рішень і більш ніж коли-небудь – адаптації рітейлу до роботи в нових умовах. І один із способів подолання труднощів – об’єднання зусиль.

Більше 50-ти спікерів на двох десятках онлайн конференцій та вебінарів поділяться досвідом і знаннями про те, як винайти заново модель роздрібної торгівлі з одночасним розважанням покупців. Як забезпечити клієнтам унікальний досвід покупок в епоху прискореної діджіталізаціі. Адже кожен третій європейський споживач уже змінив свої купівельні звички через пандемію, а 44% – вперше здійснили покупки онлайн під час локдауна. Одночасно зростає значення багатофункціональної роздрібної торгівлі і, як очікується, до 2022 року приблизно 50% рітейлу буде припадати на сферу їжі і дозвілля.

В результаті, після подолання наслідків пандемії оптимізація бізнесу в ритейлі – другий за значимістю пріоритет.

Цифрова платформа MAPIC Digital дозволяє учасникам – де б вони не знаходилися – можливість одночасно спілкуватися один з одним, розвивати свій бізнес і обмінюватися ідеями за допомогою живого контенту і спілкування. Всі учасники LeisurUp і MAPIC отримають безкоштовний доступ до контенту MAPIC до 31 грудня 2020 року, а це означає, що ніхто нічого не пропустить і зможе завжди переглянути пропущений під час онлайн-трансляцій семінар. Крім того, відвідувачі віртуальної виставки вже з 2 листопада можуть побудувати свій власний графік віртуальних зустрічей з важливими їм персонами.

Рітейлери можуть зустрітися з девелоперами, представниками міст і інвесторами з усього світу для розвитку своїх роздрібних мереж. У свою чергу девелопери зможуть знайти не тільки інвесторів і нові торгові марки, а й інноваційні рішення, нові формати дозвілля і розваг, які дозволяють збільшити число відвідувачів їхніх проектів.

Читайте також –

У центрі уваги MAPIC-2019 – Retail Remixed: переосмислення просторів та місць


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  49
Усі новини ринку