Головна тема MAPIC-2020 року – “Collaborative Retail: готовність рітейлу до швидких змін в новій реальності”
Уже в листопаді пройде найбільша світова подія в сфері рітейлу і девелопменту – MAPIC 2020. Вперше вона відбудеться в онлайн-форматі спільно з новим форумом LeisurUp, який об’єднає гравців сфер відпочинку та розваг.
Цей матеріал доступний російською мовою
MAPIC – головний міжнародний захід, присвячений торговій нерухомості. Щорічно найбільші гравці ринку роздрібної торгівлі та девелопменту збиралися у французьких Каннах, щоб обговорити останні світові тренди і можливості для розвитку, а також відкрити для себе нові бренди і поповнити ділові контакти.
Цього року захід вперше пройде в онлайн-форматі 17 і 18 листопада – на платформі MAPIC Digital. Оскільки як ніколи раніше, індустрія розваг потребує співпраці з рітейлерами й обміні ідеями, в цьому році одночасно з MAPIC відбудеться віртуальне шоу LeisurUp – новий міжнародний захід для професіоналів сфери дозвілля. Це перша така міжнародна подія, що збере 2500 операторів і постачальників розваг, ЗМІ та власників брендів, містобудівників, представників місцевої влади та девелоперів, щоб створити унікальні, яскраві і живі враження для конкретних міст і торгових просторів.
Цього року ключова тема MAPIC “Collaborative Retail: чи готовий ритейл до змін?”
Швидкий розвиток технологій і надзвичайні ситуації на зразок пандемії COVID-19 вимагають нових, інноваційних рішень і більш ніж коли-небудь – адаптації рітейлу до роботи в нових умовах. І один із способів подолання труднощів – об’єднання зусиль.
Більше 50-ти спікерів на двох десятках онлайн конференцій та вебінарів поділяться досвідом і знаннями про те, як винайти заново модель роздрібної торгівлі з одночасним розважанням покупців. Як забезпечити клієнтам унікальний досвід покупок в епоху прискореної діджіталізаціі. Адже кожен третій європейський споживач уже змінив свої купівельні звички через пандемію, а 44% – вперше здійснили покупки онлайн під час локдауна. Одночасно зростає значення багатофункціональної роздрібної торгівлі і, як очікується, до 2022 року приблизно 50% рітейлу буде припадати на сферу їжі і дозвілля.
В результаті, після подолання наслідків пандемії оптимізація бізнесу в ритейлі – другий за значимістю пріоритет.
Цифрова платформа MAPIC Digital дозволяє учасникам – де б вони не знаходилися – можливість одночасно спілкуватися один з одним, розвивати свій бізнес і обмінюватися ідеями за допомогою живого контенту і спілкування. Всі учасники LeisurUp і MAPIC отримають безкоштовний доступ до контенту MAPIC до 31 грудня 2020 року, а це означає, що ніхто нічого не пропустить і зможе завжди переглянути пропущений під час онлайн-трансляцій семінар. Крім того, відвідувачі віртуальної виставки вже з 2 листопада можуть побудувати свій власний графік віртуальних зустрічей з важливими їм персонами.
Рітейлери можуть зустрітися з девелоперами, представниками міст і інвесторами з усього світу для розвитку своїх роздрібних мереж. У свою чергу девелопери зможуть знайти не тільки інвесторів і нові торгові марки, а й інноваційні рішення, нові формати дозвілля і розваг, які дозволяють збільшити число відвідувачів їхніх проектів.
Читайте також –
У центрі уваги MAPIC-2019 – Retail Remixed: переосмислення просторів та місць