Частка продажів через Glovo в магазинах Фора досягає 10%

Частка продажів через Glovo в магазинах Фора досягає 10%

26.10.2020 02:30
  524
rau

Частка продажів через сервіс доставки Glovo в окремих магазинах продуктової мережі Фора досягає 10%.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це розповів директор з цифрових технологій мережі магазинів Фора Євген Тришин на прес-брифінгу, присвяченому другій річниці виходу на український ринок сервісу кур’єрської доставки Glovo.

«Стратегією Фори є і залишається «піклування у дії» – ми робимо все, щоб гостю було зручно та комфортно купувати саме у нашій мережі, яка налічує лише у Києві 116 магазинів. Коротка “остання миля” на базі мережі, а також широкий асортимент з акцентом на вибір якісних продуктів та страв власного виробництва – це те, що стало основою стратегічного співробітництва з Glovo. Діджиталізація та розвиток нових цифрових каналів, зокрема партнерство з Glovo, вже показує стрімку динаміку зростання бізнесу – ми маємо магазини, де частка продажу через Glovo перевищила 10% товарообігу магазину. Це високий показник», – зазначив Євген Тришин.

Цікаво, що за даними сервісу Glovo користувачі додатку замовляють доставку продуктів з супермаркетів на вихідних на 15% частіше, ніж у будні. Субота – найбільш частий день для замовлень, а серед найбільш популярних продуктів – банани, мінеральна вода та пиво.

Коментуючи роботу компанії на українському ринку, генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський підкреслив, що з жовтня 2018 року сервісу вдалося не лише побудувати бізнес, але й вивести індустрію швидкої доставки на якісно новий рівень. Якщо перший рік присутності на ринку Glovo був присвячений запуску нового сервісу, залученню аудиторії та інвестиціям у розвиток категорії, то 2020 рік позначився закріпленням лідерських позицій на ринку, імплементацією нових бізнес-моделей та форматів взаємодій з партнерами, користувачами та кур’єрами сервісу.

Зараз сервіс Glovo присутній вже у 27-ми містах України, кількість партнерів становить 3500, а підключених до платформи кур’єрів, які регулярно здійснюють замовлення – близько 5000.

При цьому в компанії зазначають, що 2020 рік, більша частина якого була позначена дією карантинних обмежень, вплинув на зміну поведінки споживачів на платформі Glovo. По-перше, зростала кількість активних користувачів на платформі, а відповідно – частота та кількість їх замовлень. По-друге, збільшилась кількість cashless-операцій: до карантину співвідношення було 50% на 50%, у травні – 64% онлайн-оплат на 36% готівкою, у жовтні тенденція збереглась – 62% та 38%.

«Незважаючи на зовнішні чинники, зокрема епідемію Covid-19, яка значно вплинула на бізнес-клімат країни, нам вдалося реалізувати чимало із запланованого: запустити сервіс у 17-ти нових містах, відкрити два Cook Room у Києві, оновити користувацький додаток – зокрема запустити функцію безготівкових чайових кур’єрам та підписку на безкоштовну доставку Glovo Prime. Я вдячний нашим партнерам за надійність, гнучкість та швидкість у прийнятті рішень – спільними зусиллями ми продовжуємо ростити та розвивати ринок, розширюючи можливості українців»,- резюмував Расновський.

Нагадаємо, іспанський сервіс швидкої кур’єрської доставки Glovo був заснований Оскаром П’єром та Сашею Мішо п’ять років тому в Барселоні. У 2019 році черговий раунд інвестицій забезпечив компанію Glovo статусом «єдинорога», зробивши другим приватним бізнесом в Іспанії, що оцінюється у більше ніж $1 млрд. Сьогодні сервіс Glovo серед лідируючих гравців на світовому ринку доставки їжі та доступний для мешканців 22-х країн та 650-ти міст світу, у тому числі для українців.

Читайте також –

Дмитро Расновський, Glovo: Доставка з супермаркетів – в пріоритеті


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку