
Колесо подарунків на Avrora.ua: як примножити продажі та подарувати радість тисячам покупців


В АГРОМАТі на Булаховського відбулися щорічні збори Української Асоціації Кераміки. Представники найбільших підприємств галузі зібралися для обговорення динаміки ринку і можливостей для розвитку українських виробництв.
До зустрічі долучилися власники і топ-менеджери компаній АГРОМАТ, «Епіцентр», «ІнтерКерама», Cersanit, Golden Tile, «АТЕМ», Zeus Ceramica, Geberit. Остання спеціалізується на виробництві санітарної кераміки. Також на зустрічі був присутній генеральний директор Федерації Роботодавців України – Іллічов Руслан Володимирович.
АГРОМАТ представив детальний аналіз ринку кераміки в Україні, згідно з яким за перше півріччя 2020 року імпорт продукції склав 26%, решта 74% – це українське виробництво, яке розподілено наступним чином: «АТЕМ» – 21%, Golden Tile – 20%, Cersanit – 15%, «Епіцентр» – 8%, «ІнтерКерама» – 7%, Zeus Ceramica – 3%.
Лідером серед країн імпорту з показником 39% від загального обсягу імпортованої продукції стала Польща. За нею ідуть Іспанія, Індія і Білорусь. Але якщо Польща і Іспанія демонструють статичні показники в динаміці, то показники Індії, Китаю і Туреччини – ростуть, а Росії, Білорусі та Італії – падають.
Окремим питанням на порядку денному було виробництво кераміки в Іспанії. За даними 2011 і 2019 років кількість іспанських виробництв зменшилася з 144 до 111. А обсяги виготовленої продукції збільшилися з 392 млн кв. м до 510 млн кв. м. Близько 80% продукції експортується.
Також АГРОМАТ представив аналіз за категоріями. Порівняння продажів АГРОМАТу у 2017 і 2020 роках за форматами керамограніту:
Порівняння продажів 2017 і 2020 років за форматами облицювальної плитки:
Найбільшим попитом користується керамограніт під камінь і мармур. Слідом йде імітація дерева. Найпопулярніші кольори – сірий, бежевий, білий.
Облицювальна плита під мармур і моноколори більш затребувані, ніж плита з імітацією каменю. Переважають білий, бежевий і сірий кольори.
В рамках зустрічі також відбулася презентація нової зони українських брендів в магазині АГРОМАТ В. Виконавчий директор компанії Максим Рилік показав концепт “ідеального” магазину, який планується до масштабування і анонсував активний розвиток роздрібної мережі АГРОМАТ у наступному році.