Kasta.ua впроваджує послугу кешбека для клієнтів маркетплейсу
Kasta.ua буде повертати частину грошових коштів, витрачених на покупки за допомогою послуги кешбек.
Kasta.ua – лідер по онлайн-продажам одягу та взуття в Україні – впроваджує послугу кешбека для клієнтів. Сервіс буде активований 28 вересня, коли компанія традиційно відзначає «День клієнта».
«На українському ринку e-commerce це перший подібний проект, а значить, що це ще одна конкурентна перевага шопінгу з Kasta. До того ж, в нашому випадку кешбек – це програма лояльності, яка дозволяє повернути частину витрачених на покупки коштів назад на свій рахунок. Це не “бали” або “бонуси”, а реальні гроші, які можна вивести на карту або використовувати для оплати замовлень », – коментує СЕО Kasta.ua Андрій Логвін.
Механіка нарахування проста – 1% від вартості замовлення нараховується всім зареєстрованою користувачам Kasta при оплаті замовлень картою онлайн або в кредит. Накопичені кошти клієнт може виводити на банківську карту або використовувати для оплати замовлень.
У разі, якщо клієнт є передплатником карти Black (річна безкоштовна доставка та повернення замовлень), то нараховується 3% кешбека. Протестувати нову послугу можна буде з 6 ранку 28 вересня, коли почнеться великий розпродаж на честь «Дня клієнта».
Команда планує далі розвивати цю послугу, наповнюючи її додатковим функціоналом, в тому числі і для постачальників компанії.
Довідка. Kasta – модний маркетплейс одягу, взуття та аксесуарів в Україні. Уже 10 років Kasta відкриває українцям кращі міжнародні та локальні бренди, і показує на власному прикладі, що модний онлайн-шопінг – простіше, швидше і дешевше. Kasta – повноцінна екосистема, яка складається з платформи і додатки, HUBа – інструменту для постачальників, KastaPost – служби доставки, KastaPay – фінансової компанії, KastaProduction – виробництво власного контенту, FBK (Fulfilled by Kasta) – логістичного центру.
Читайте також –
Доставка моди: як працює логістика найбільшого в Україні онлайн-продавця одягу Kasta (фоторепортаж)