Майбутнє рітейлу: топ-3 тенденції, важливі для п’ятирічної стратегії

Майбутнє рітейлу: топ-3 тенденції, важливі для п’ятирічної стратегії

25.09.2020 08:15
  770
rau

Як буде змінюватися рітейл під впливом коронавірусу, які тенденції будуть визначати його майбутнє та за рахунок чого компанії роздрібної торгівлі можуть краще підготуватися до прийдешніх змін.

Цей матеріал доступний російською мовою

Підприємства роздрібної торгівлі ще не переживали таких бурхливих часів, – пише портал UAmaster. Для багатьох із них основне завдання зараз — втриматися на плаву, але в тих, хто зумів правильно відреагувати на небувалий попит у нових і несподіваних сферах, показники стрімко зросли. І, хоча криза поки не закінчилася, настав час подумати про майбутнє та підготувати свій бізнес до відновлення й росту.

Важливість інтеграції онлайн і офлайн торгівлі

Хоча криза прискорила перехід на цифрові ресурси, а онлайн-продажі ростуть, очікується, що до 2024 року більшість покупок усе ще будуть відбуватися офлайн (78% в порівнянні з показником у 22% для покупок онлайн). Водночас важливо, за якими каналами споживачі будуть здійснювати покупки, та які типи продавців вони будуть вибирати.

Дослідження показує, що в рітейлерів, наявних в інтернеті, буде більше продажів упродовж наступних п’яти років, навіть якщо їхні клієнти будуть вибирати фізичні магазини. Це підкреслює важливість інтеграції онлайн і офлайн-торгівлі.

До 2024 року 53% доходу від роздрібної торгівлі будуть отримувати підприємства, бізнес-модель яких містить цифрові канали продажів. Якщо суворі карантинні заходи продовжаться або відновляться, цей показник може вирости до 56% тому, що споживачі будуть здійснювати покупки онлайн, а не у фізичних магазинах.

Як будуть розподілені показники зростання серед різних рітейлерів у довгостроковій перспективі? Екосистема роздрібної торгівлі різноманітна, тому поняття «підприємства з цифровими каналами продажів» охоплює різні формати. Це й компанії, представлені у фізичних магазинах, які вже почали цифрову трансформацію. Сюди входять і компанії, які представлені тільки онлайн, однак і вони починають розширювати свої канали продажів, відкриваючи звичайні магазини й аутлети.

Дослідники також хотіли зрозуміти, як зміняться показники зростання для всіх цих форматів. Чи вплинуть вони на частку ринку, як будуть розподілені протягом п’ятирічного періоду та чи будуть відрізнятися у різних країнах? Вони спрогнозували зміни частки ринку за форматами роздрібних продавців. Базуючись на даних Euromonitor, можна скласти такий прогноз:

  • Кількість рітейлерів, наявних лише у фізичних магазинах, значно скоротиться на всіх ринках;
  • Частка рітейлерів, наявних в основному у фізичних магазинах (від 5 до 35 % продажів через інтернет), збільшиться на всіх ринках;
  • Зростання кількості продавців, наявних лише в інтернеті, скоротиться на всіх ринках тому, що вони почнуть розширювати канали продажів, наприклад, відкриваючи звичайні магазини;
  • Частка торгових майданчиків майже на всіх ринках значно збільшиться.

Три тенденції, які необхідно враховувати у довгостроковій стратегії

Спеціалісти визначили три основні тенденції, які допоможуть підприємствам роздрібної торгівлі підготуватися до змін. На основі даних, отриманих у результаті аналізу поведінки споживачів, підприємці зможуть розробити маркетингову стратегію, яка принесе тривалий успіх.

  1. Оскільки споживачі продовжують здійснювати покупки як онлайн, так і у звичайних магазинах, 86% від зростання продажів у наступні п’ять років доведеться на багатоканальні формати та торгові майданчики.
  2. Через пандемію споживачі стали гнучкішими у виборі каналу покупки. 73% покупців не роблять різниці між онлайн чи офлайн-покупками (до кризи цей показник становив 65%). Споживачам цікаві інтегровані послуги та зручний процес покупки незалежно від обраного каналу.
  3. Процес прийняття рішень стає все складнішим, тому покупцям потрібна інформація, щоби прийняти рішення, ненав’язливі рекомендації й персоналізовані пропозиції.

Як підготуватися до майбутнього

Оскільки показники онлайн-продажів продовжать рости, роздрібним продавцям слід об’єднати свої фізичні та цифрові канали, щоб отримати максимальний прибуток. Покупці будуть вибирати продавців, представлених в інтернеті, навіть якщо будуть купувати товари у звичайних магазинах. Ось кілька рекомендацій:

  1. Споживачам зараз дуже складно зробити вибір. Давайте потенційним клієнтам корисну інформацію, яка допоможе їм прийняти рішення. Усе частіше це стає ключовим чинником у процесі покупки.
  2. У майбутньому вибір каналу покупки — онлайн або офлайн — не матиме великого значення для споживача. Змістіть фокус із місця, де відбувається транзакція, на об’єднання та інтеграцію обох каналів покупки.
  3. Відповідайте на щораз вищі очікування своїх клієнтів та забезпечуйте зручність покупок. Цифрова трансформація неминуча.

Джерело: blog.uamaster.com

Читайте также – 

Час змін: як інновації змінюють звичні формати торгівлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  32
Усі новини ринку