Лінія магазинів EVA з нагоди 18-річчя створила намисто знижок з петриківським розписом
Рітейлер року в drogerie Лінія магазинів EVA відзначає у вересні своє повноліття. З нагоди дня народження компанією було започатковано низку проєктів та соціальних ініціатив.
Цей матеріал доступний російською мовою
Зокрема, з метою популяризації українських традицій, було започатковано один з наймасштабніших проєктів пов’язаний з прадавньою легендою, за якою дівчині на повноліття дарувати власноруч зроблені намиста. У компанії також вирішили створити власне намисто з петриківським розписом.
Суть проекту полягає в тому, що для покупців Лінії магазинів EVA 21 день поспіль щодня відкриватимуть одну намистину, яка міститиме 50-відсоткову знижку на певну групу товарів чи бренд і які можна придбати в магазинах компанії або в інтернет-магазині EVA.UA. На який товар намистина даруватиме знижку, можна буде дізнатися зранку дня акції на сайті «День народження EVA».
Унікальна акція триватиме з 14 вересня до 4 жовтня 2020 року. Її унікальність для національного рітейлу полягає в тому, що Лінія магазинів EVA першою в Україні робитиме швидкі знижки 21 день поспіль у форматі Flash Sales, тоді як зазвичай у такому форматі працюють виключно інтернет-магазини.
Проєкт також матиме й історично-мистецьку складову, оскільки за задумом організаторів сприятиме популяризації українських традицій і, зокрема, майстрів петриківської розпису, кращі роботи яких зберігаються на Дніпропетровщині у Петриківському музеї етнографії, побуту та мистецтва.
«Роздрібним магазинам операційно дуже складно працювати у форматі Flash Sales, адже до цього жоден рітейлер в Україні не проводив швидкі акції 21 день поспіль. Для мережі з понад 1000 торгівельних точок це неабиякий виклик та надзвичайне навантаження на кожного продавця та увесь офіс. Але ми впевнені, що у нас все вийде добре і наші покупці залишаться задоволені, а сам проєкт допоможе популяризації петриківського розпису», — говорить заступниця директорки департаменту маркетингу Лінії магазинів EVA Василина Петлицька.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.
Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.
Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.
За 17 років компанія зросла до кількості понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 43 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 12 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою». Додаткова інформація: https://eva.ua/
Читайте також –