
Колесо подарунків на Avrora.ua: як примножити продажі та подарувати радість тисячам покупців


Найбільший в світі міжнародний ритейлер в сфері краси та здоров’я відкриє для споживачів Близького Сходу Watsons – бренд №1 в Азії.
Цей матеріал доступний російською мовою
8 вересня Al-Futtaim, один з найбільш диверсифікованих і прогресивних приватних регіональних підприємств, і A.S. Watson Group, найбільша в світі міжнародна роздрібна компанія в сфері здоров’я та краси, оголосили про підписання ексклюзивної франчайзингової угоди про запуск флагманського бренду в сфері здоров’я та краси Watsons в Раді зі співробітництва країн Перської затоки (GCC).
Це перша франчайзингова угода A.S. Watson Group за майже 180-річну історію, а також її перше підприємство на Близькому Сході, яке посилило лідерські позиції в Азії та Європі.
Планується відкрити 100 магазинів в регіоні до кінця 2025 року, а перший флагман Watsons офіційно відкриється вже 1 жовтня в торговельному центрі Dubai Mall. Одночасно буде запущений портал електронної комерції (Watsons.ae), мобільний додаток під назвою Watsons UAE, а також програма лояльності Watsons.
“Як місцевий бізнес, який працює по всьому світу, наш обов’язок – підтримувати і сприяти економічному зростанню регіону, до якого ми належимо, привносячи якісні та орієнтовані на клієнта бренди в нашу роздрібну мережу. Наше партнерство з AS Watson Group є ще однією важливою віхою на шляху до подальшого зміцнення позицій ОАЕ і Близького Сходу в топових точках світу, і ми з нетерпінням чекаємо, коли цей бренд стане доступним в інших частинах регіону”, – заявив Омар Аль Футтайм (Omar Al Futtaim), віце-голова Групи Al-Futtaim.
План розширення компанії Watsons на Близькому Сході передбачає відкриття двох торгових точок в Дубаї Festival City Center та The Mall of the Emirates в четвертому кварталі 2020 року, за яким послідує вступ до Королівства Саудівська Аравія в 2021 році.
Домінік Лай, керуючий директор A.S. Watson Group, позитивно відгукується про нове співробітництво: “Ми раді привести компанію Watsons до клієнтів на Близькому Сході, який є одним з найбільш швидкозростаючих ринків косметичної продукції в світі”. Al-Futtaim вразили нас своїм підтвердженим досвідом і послужним списком в управлінні якістю роздрібних брендів. Ми раді співпрацювати з ними, щоб поділитися новим онлайн і оффлайн досвідом в сегменті дрогері, також, як і численними актуальними брендами для клієнтів в регіоні”.
Компанія Watsons, вже 12 років поспіль є брендом номер один в Азії *, славиться своїм залученням покупців завдяки програмі лояльності, яка налічує 100 мільйонів членів, і 30 мільйонною спільнотою в соціальних мережах; своїм досвідом в області краси, а також повністю інтегрованим оффлайн і онлайн-досвідом. Обіцянка компанії – зробити так, щоб клієнти добре виглядали і відмінно себе почували кожен день.
* Компанія Азіатсько-Тихоокеанського регіону / За даними онлайн-опитування Nielsen “Топ -1000 брендів Азії” 2020 року, в основі якого лежать інтерв’ю з більш ніж 8000 споживачів на 14 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Омар Аль-Футтайм (праворуч), заступник голови Групи «Al-Futtaim», і Домінік Лай (зліва), керуючий директор Групи A.S. Watson Group, підписали в січні угоду про відкриття магазину Watsons в Перській затоці (GCC), перший магазин відкрився в жовтні.
Про групу Al-Futtaim. Заснований в 1930-х роках як торговий бізнес, Al-Futtaim сьогодні є одним з найбільш диверсифікованих і прогресивних, приватних регіональних підприємств з штаб-квартирою в Дубаї, Об’єднаних Арабських Еміратах.
Розділений на чотири операційних підрозділи: автомобілебудування, фінансові послуги, нерухомість і роздрібна торгівля; маючи в штаті більше 42 000 співробітників в 25 країнах Близького Сходу, Азії та Африки, Група співпрацює з більш ніж 200 інноваційними світовими брендами. Підприємливість Al-Futtaim і постійна увага до клієнтів дозволяє організації продовжувати рости і розширюватися, реагуючи на мінливі потреби клієнтів.
A.S. Watsons Group. Заснована в Гонконзі в 1841 році, компанія A.S. Watson Group є найбільшим в світі міжнародним рітейлером товарів для краси і здоров’я, який оперуює більше 15 800 магазинами під 12 торговими марками на 26 ринках з більш ніж 140 000 співробітниками по всьому світу. За 2019 фінансовий рік виручка A.S. Watson Group склала 21,8 мільярда доларів США. Щорічно ми обслуговуємо понад 5 мільярдів покупців в магазинах і онлайн-магазинах.
A.S. Watson Group також є членом всесвітньо відомого багатонаціонального конгломерату CK Hutchison Holdings Limited, який має п’ять основних напрямків діяльності – порти і супутні послуги, роздрібна торгівля, інфраструктура, енергетика та телекомунікації в більш ніж 50 країнах світу.