Реклама тижня: Comfy, Eldorado, ПриватБанк, H&M та куртка для обіймів на відстані

Реклама тижня: Comfy, Eldorado, ПриватБанк, H&M та куртка для обіймів на відстані

23.08.2020 09:00
  576
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Comfy

Компанія Comfy записала привітальне відео до Дня Незалежності. Головним героєм ролика став генеральний директор мережі Ігор Хижняк, який розмірковує про любов до України. Як відеоряд демонструють соціальну активність бренду та рандомні пейзажі країни. Головний меседж ролика – слова Володимира Сосюри: «Любіть Україну всім серцем своїм, і всіми своїми ділами».

Eldorado

Мережа магазинів Eldorado запустила серію нових відео в рамках кампанії Back to school. Героями роликів стали вчителі з сучасними замашками: фізкультурник – фітнес-блогер, віртуальний географ та інформатик-геймер. Бренд запевняє, що гаджети допомагають не лише учням або студентам, а й вчителям в робочих процесах та відпочинку.

ПриватБанк

ПриватБанк запустив сервіс, який дозволяє зняти готівку на касах супермаркетів. Для цього достатньо оплатити карткою банку будь-який товар та попросити продавця видати необхідну суму готівки до 500 гривень. У ролику на імпровізованому TEDx новинку презентує типова, на думку компанії, касирка супермаркету, яка розповідає про сервіс, як про революційну супер-технологію. До проекту вже приєднались Сільпо та Varus.

Optus

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів. За сюжетом група дітей навіть під час карантину змогла направити свій ентузіазм на створення чогось цікавого, як от траси, що пронизує кілька квартир. Реклама присвячена слову “yes”, яке є частиною логотипу бренду.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=77&v=kA2-VG6lQ6k&feature=emb_logo

H&M

H&M випустив “карантинну” джинсову куртку для обіймів на відстані. За допомогою спеціальних датчиків та Bluetooth в ній можна передати один одному відчуття обіймів. Проект, розроблений спільно з німецьким технологічним стартапом boltware, отримав назву Wearable Love. Термін служби батареї становить близько двох тижнів.

Читайте також наш попередній огляд – 

Реклама тижня: Фокстрот, Vodafone, Snickers, Chipster’s та Біллі Айліш


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку