Реклама тижня: Фокстрот, Vodafone, Snickers, Chipster’s та Біллі Айліш
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Vodafone
Vodafone показав своє бачення “трійничка”. В анонсі колаборації з YouTube, бренд задіяв співаків Надю Дорофєєву і Позитива (Олексій Завгородній), більше відомих як гурт “Время и стекло”, який ще у березні розпався. Проте, як стає зрозуміло, разом дует можна буде побачити ще не раз. Принаймні тепер зрозуміло, чим вони займаються один без одного (чи все ж таки разом?) Раптова колаборація створена заради пропозиції “YouTube без перерв”, за якою абоненти Vodafone на чотири місяці отримають безкоштовний доступ до YouTube Premium.
Фокстрот
Фокстрот запустив до шкільного сезону рекламну кампанію «Оф чи он?» У відеороликах екранізовано «біль» усіх батьків, котрі досі напевно не знають, яким же буде новий навчальний рік, чи повернуться діти за парти і що ж передусім їм купувати у такій неоднозначній ситуації. Виявилося, на що тільки не підеш, аби зазирнути у найближче майбутнє. Як-от викликати духа навчального року, поворожити на кавовій гущі, розкидати руни… Головний меседж рекламної кампанії апелює до того, що смартфон, ноутбук та супутні девайси, є невід’ємною складовою навчання: хоч для офлайн, хоч для онлайн-школи.
Chipster’s
Дивакуватись продовжує бути трохи не єдиним рекламним трендом України. В новій кампанії Chipster’s, Banda показала, як чіпси дарують справжній “ч-ч-чіл-час”. У роликах показана та сама ситуація, коли хтось намагається висмикнути людину з процесу диванного релаксу. Тоді їй на допомогу приходить загадковий “Чилер”, який рятує тих, хто хоче злитися з диваном.
Snickers
Snickers випустив гумористичне відео про звички, які створюють ризики в часи виходу з карантину. Герой ролика сподівався, що запланована зустріч відбудеться звично через Zoom, але щось пішло не так. “Можливо ваше соціальне життя занадто довго було віртуальним. Або, можливо, вам просто потрібен Снікерс”, – говорить кампанія.
Deutsche Telekom
Німецький телекомунікаційний холдинг Deutsche Telekom взявся за розвінчання міфів про покоління Z. Щоб бути почутим, до компанії притягли кумира “зумерів” Біллі Айліш. Співачка розвінчує думку про те, що покоління Z не впливає на офлайн-життя довкола і взагалі безпорадне у фізичному світі. Герої відео вирішують різні питання і виходять на вулиці для участі в демонстраціях.
Читайте також