Реклама тижня: Алло, Coca-Cola, Heineken, Nike та Gucci
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
Алло
Алло зняли ролик в форматі музичного кліпу. Незважаючи на те, що зі слів у пісні лише одне – слово “тиць”, подій у відео вистачає – то бабусі катаються на скутерах, то оперна діва розспівується у ванні. Меседж пісні вже традиційний для рітейлера: тиць – це просте вирішення найрізноманітніших проблем і потреб.
Coca-Cola
Coca-Cola звернулась до поезії. В новому відео бренду поет міркує про “нову нормальність”. “Що, якщо найбільші зміни відбулися в тобі та в мені? Що робити, якщо ми вибираємо бути відкритими?”, – каже він, читаючи надихаючого вірша про життя. Ролик присвячений життю після коронавірусу, текст читає виконавець George the Poet.
Nike
Nike привітав атлетів і фанатів з поверненням спорту. Як і попередні частини, нова реклама бренду присвячена надії, єднанню і тим труднощам, які спортивному світу довелося подолати під час пандемії. Однак цього разу бренд включив у відеоряд кадри, пов’язані з рухом Black Lives Matter: візуально ролик проводить паралелі між любителями і професійними атлетами різного кольору шкіри, а також статі, ваги, віку, сексуальних вподобань, релігійних вірувань і тому подібного.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=WA4dDs0T7sM&feature=emb_logo
Heineken
Пивний бренд Heineken навпаки нагадує, що пандемія не завершена, і у веселій формі розказує про відповідальну поведінку в барах. Цим відео бренд закликає спілкуватися відповідально, щоб бари залишалися відкритими. І ще раз підкреслює, що світ живе в «новій нормальності».
Gucci
Продовжує відповідально розповідати про пандемію COVID-19 також італійський модний дім Gucci. В рамках нової кампанії бренд показав своїх моделей за домашніми справами в умовах карантину. Вони чистять зуби, роблять зарядку і витирають підлогу в одязі з нової колекції. І ні, це не запізніле весняне відео – у ролику демонструються наряди з осінньо-зимової колекції.
Читайте також
Реклама тижня: Фокстрот, adidas, Old Spice, Burger King і Lamborghini