Зайти на каву: Сільпо розпочинає розвиток мережі кав’ярень Feeltrd
У столичному торговельному центрі Silver Breeze на проспекті Тичини розпочав роботу заклад Feeltrd – перша кав’ярня мережі Сільпо в новому форматі зі спешелті-кавою власного обсмажування.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише Blackfield Coffee з посиланням на кавового експерта Fozzy Group Євгена Горбаня, кав’ярню відкрили в Silver Breeze, оскільки в ньому розташовано хед-офіс Сільпо. В ТЦ також працює один із супермаркетів мережі, проте кав’ярня знаходиться поза торговельною залою магазину Сільпо. Вона розташувалася поруч із касами самообслуговування, тому вхід для всіх гостей вільний.
Проект з інтеграції спешелті-кави і кав’ярень в Сільпо Горбань організовує разом із Дмитром Гораєм та Юлією Багін. «Я співпрацюю з Fozzy Group уже близько року, цю роботу зараз можна буде оцінити через це відкриття. Хочемо показати якою може бути спешелті-кава у межах великої компанії», – коментує Горбань, який раніше працював у Yellow Place та Idealist Coffee.
У Fozzy Group кажуть, що планують масштабувати формат. Найближчим часом відкриють дві кав’ярні в Києві: у ТРЦ Gulliver та Le Silpo на Басейній. «Ці три кав’ярні ми сприймаємо як пілот. Але всі нові Сільпо, що зараз перебувають на етапі планування, будуть відкриватися вже з кав’ярнями. До кінця року плануємо запуск в Одесі та Дніпрі», – додають в компанії.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на червень 2020-го нараховує 262 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Рітейлер входить до торгово-промислової групи Fozzy Group, яка також розвиває мережі магазинів Фора, Thrash!, Fozzy C&C та інші.
За матеріалами: Blackfield Coffee
Читайте також –