За 10 років Лінія магазинів EVA реалізувала понад 300 мільйонів одиниць товару власних торгових марок

За 10 років Лінія магазинів EVA реалізувала понад 300 мільйонів одиниць товару власних торгових марок

16.07.2020 01:55
  1081
rau

Департамент власних торгових марок Лінії магазинів EVA відзначає 10-річчя. 15 липня 2010 року на полицях мережі з’явився перший продукт власної торгової марки – засіб для чищення Лимон ТМ «Управдом», який і до сьогодні є в торговому портфелі компанії та користується попитом у покупців мережі

Першим виробником першого товару ВТМ Лінії магазинів EVA була вітчизняна компанія «Пірана». У 2016 році цей проєкт перейшов до іншого виробника — компанії «СВ», що до цього часу співпрацює з провідним українським дрогері-рітейлером.

За 10 років засобу для чищення «Управдом» було продано майже мільйон одиниць, а всього за ці роки мережею реалізовано понад триста мільйонів одиниць товару власних торгових марок. Серед них продукція практично усіх товарних груп – від декоративної косметики до побутової хімії.

Станом на 2020 рік Лінія магазинів EVA має у портфелі 43 власні торгові марки. Утім, найближчим часом асортимент товарів ВТМ планується розширити – компанія працює над новими проектами в категоріях «Догляд за волоссям», «Догляд за порожниною рота» та «Паперово-гігієнічна продукція». Також Департамент ВТМ готує для покупців чимало новинок у категорії СПА та засоби догляду за тілом.

Товари ВТМ Лінії магазинів EVA сьогодні виготовляються у 17 країнах світу включно з Україною: 60% – за кордоном, 40% – в Україні. Переваги тій чи іншій країні віддаються не за географічним принципом, а відповідно до очікувань покупців та клієнтів мережі. Якщо кращі на ринку шкарпетково-панчішні вироби італійські, то і відповідна ВТМ Лінії магазинів EVA виготовляється в Італії, якщо кращі парфуми французькі, то і ВТМ мережі у Франції. А от засіб для чищення «Білизна» традиційно виробляється в Україні.

У середньому для створення одного товару ВТМ потрібно від 6 до 12 місяців. Тривалість виготовлення залежить від категорії товару, його рецептури, країни-виробника, часу, необхідного для тестування товару. За 10 років виготовлення ВТМ Лінії магазинів EVA найскоріше було запущено виробництво асортименту засобів для депіляції з іноземними постачальниками — за 1,5 місяці. Найдовше – понад 1 рік, коли тривалий час шляхом тестування разом із виробником удосконалювали рецептури товарів побутової хімії та засобів для прання, щоб досягти найкращого ступеня якості з усіх споживчих показників.

«Над створенням одного товару власної торгової марки Лінії магазинів EVA працює майже 70 фахівців Департаменту ВТМ. Це в першу чергу бренд-менеджер, команда дизайнерів, виробничий менеджер, спеціалісти з якості. Крім того, сотні людей беруть участь у тестуванні нового товару, перш ніж він потрапить на полиці магазинів нашої мережі, щоб наші покупці отримали товари найвищої якості», — говорить директорка департаменту ВТМ Лінії магазинів EVA Галина Ободець.

ВТМ Лінії магазинів EVA знані не лише в Україні, а й за кордоном. Нещодавно власний бренд мережі — Genetic Lab GEN 96 на міжнародному конкурсі дизайну і упаковки власних торгових марок Vertex Awards 2020 увійшов до трійки лідерів, залишивши позаду понад 400 учасників 49 рітейлерів з 27 країн світу.

Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.

За 17 років компанія зросла до кількості понад  1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 43 власні торгові марки. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку