Аналітика продажів Intertop: що найчастіше купували українці в травні
У компанії Intertop Ukraine проаналізували травневі продажі: зростання підкатегорій черевиків і чобіт серед дитячого взуття склало майже 300%.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це RAU повідомили в прес-службі компанії. У травні 2020-го частка дитячого взуття зросла на 23% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала майже 20% продажів. Найбільше зросли продажі спортивного взуття. Частка кросівок склала 43% і виросла на 72% в порівнянні з травнем-2019. У той час, як продажі туфель досягли зростання всього в 1%.
Очевидно, що в травні клієнти були схильні до покупки комфортного взуття, так як в період локдауна діти не відвідували дитячі садки і школи, перебуваючи більшу частину часу вдома і потреби у формальному взутті просто не було.
Зростання підкатегорій черевиків і чобіт в продажах дитячого взуття склав майже 300%, вони досягли 8% і 0,5% відповідно, а сандалі і шльопанці впали на 45% і 50%. Це просідання викликане нетипово холодним для українських широт травнем. Незважаючи на цей шифт, частка продажів сандалій стала другою за величиною, а це – 29%.
+ 23% до частки продажів дитячого взуття викликаний традиційною для стиків сезонів року зміною пріоритетів споживачів: клієнти більше витрачають на покупки дитячих товарів. На думку Intertop Ukraine, цю перевагу можна пояснити бажанням батьків в першу чергу переодягнути і перевзути своїх дітей, а вже потім самим обзаводитися обновками. Ця характеристика, найімовірніше, є проявом традиційної для України турботи про дітей і перевазі інтересів дітей над батьківськими в даному питанні. Але важливою відмінною рисою травня 2020 року є ще більш виразний акцент на споживанні дитячого асортименту.
Читайте також
Intertop, Люксоптика, Всі.Свої: Як карантин вплинув на непродовольчий рітейл