18 червня — вебінар Consulting for Retail (С4R): “Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит”

18 червня — вебінар Consulting for Retail (С4R): “Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит”

09.06.2020 01:18
  342
rau

18 червня компанія Consulting for Retail (С4R) запрошує представників рітейл-ринку взяти участь у вебінарі «Оптимізуйте асортимент ефективно, керуючи даними про споживчий попит».

Цей текст доступний також російською мовою

Як дослідження даних і машинне навчання допомагають відстежувати зміни попиту, реагувати на потреби клієнтів, оптимізувати асортимент і викладку в торгових точках? Як ефективно використовувати дані при плануванні асортименту? На ці та інші питання дадуть відповідь СЕО Сonsulting for Retail Павло Щербаков, а також експерти компанії Андрій Шевчук і Денис Ромаш.

Відвідавши вебінар, ви дізнаєтеся:

  • Для чого необхідно визначати ролі товарних категорій для покупця і рітейлера.
  • Як роль категорії дозволяє визначити асортиментну стратегію.
  • Що таке кластеризації магазинів в розрізі товарних категорій за патернами купівельних переваг, і чому вона більш ефективна, ніж кластеризація торгових об’єктів за узагальненими показниками.
  • Як при формуванні асортименту одночасно врахувати підвищення ефективності операцій, керованість і купівельні переваги.

Коли: 18 червня 2020

Аудиторія вебінару: категорійні менеджери, керуючі роздрібними мережами, комерційні директори.

Час початку вебінару по країнах:
Україна, Білорусь, Росія (Москва) – 18:00
Азербайджан, Грузія – 19:00
Узбекистан – 20:00
Казахстан – 21:00

Тривалість вебінару – 1,5 години.

Участь безкоштовна. Кількість місць обмежена.

Реєстрація обов’язкова за посиланням: https://us02web.zoom.us/webinar/register/7015913661480/WN_slzr01vkQme6OI7jlcLX0A


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку