Реклама тижня: Нова пошта, Nike, Friday, Jaguar та Катя Осадча

Реклама тижня: Нова пошта, Nike, Friday, Jaguar та Катя Осадча

07.06.2020 09:00
  500
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.

Цей текст доступний також російською мовою

Нова пошта

Щодня кур’єри Нової пошти долають сотні кілометрів. У день “Нова пошта напівмарафон” вони вирушили на свою звичну роботу з незвичною метою: подолати 21 км та здобути медалі для тих, хто дуже мріє, але не може з різних причин пробігти марафон. В результаті медалі напівмарафонця отримали майже 500 людей. Відео з коментарями учасників акції вийшло під хештегом #марафондлявсіх.

Jaguar

Українська телеведуча Катя Осадча стала амбасадором бренду Jaguar. В новій рекламній кампанії автомобільного бренду вона ділиться з глядачами враженнями від нової моделі Jaguar F-TYPE, який “підкреслює екстравагантний характер власника”. На думку представників компанії, зірка максимально точно відповідає характеру нової автівки. “Катерина Осадча, яка і сама упродовж років вражає країну авторськими шоу, одразу впіймала його сценічний стиль і характер”, – говориться в повідомленні бренду.

Friday

Новий літній сезон – нові різновиди слабоалкоголок. Цього разу поціновувачам пропонується вічна п’ятниця в кампанії пивного лимонаду. Згідно з описом, Friday – це крафтова версія коктейлю на основі пива, що “бадьорить цитрусовим букетом, щипає язик п’янкими бульбашками, лопається соковитими бризками і залишає по собі м’який тропічний шлейф”. На підтримку новинки в мережі з’явилось кілька десятків кортких, дивакуватих відео з обов’язковим стьобом.

Nike

Nike змінив фірмовий слоган Just Do It, щоб виступити проти расизму і соціальної несправедливості у США. В своєму новому відео спортивний гігант закликав людей “не робити цього”. Таким чином бренд відреагував на масові протести американців, які вимагають правосуддя у справі вбитого афроамериканця Джорджа Флойда.

Біосфера

Компанія Біосфера випустила міні-серіал про Фіфу та її життя на карантині. У роликах знялись відомі блогери Кирило Скачков і Діва Оливка, українські артисти Дарина Петрожицька, Михайло Кукуюк та інші. Режисером роликів став режисер комедії “Скажене весілля” Влад Климчук (псевдонім “Влад Дикий”), який керував проектом дистанційно з США.

Читайте також

Реклама тижня: Nike, Фокстрот, Eldorado, ТРЦ River Mall і карантинопокаліпсис


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку