
Як створити рекламні ролики для ритейлу, які стануть віральними


В сучасних умовах бренди постійно знаходяться в пошуках нових шляхів комунікації з цільовою аудиторією, оскільки споживачі звертають все менше уваги на пряму рекламу. І одним з віднайдених ефективних засобів є спілкування через мессенджери.
Viber залишається найбільш популярним мессенджером в Україні, а Telegram посідає третє місце, однак демонструє найбільший темп зростання популярності. Використання мессенджерів може слугувати різним завданням бізнесу, однак найбільш нативним та оригінальним інструментом просування можна вважати створення брендом власного стікерпака.
Мережа парків дитячих розваг Papashon Kids активно використовує соцмережі та CRM для комунікації зі своїми гостями, а тому створила власний набір стікерів, надихнувшись популярними подіями та інтересами батьків та дітей. Основними діючими особами ілюстрацій стали бренд-персонажі Papashon Kids – хлопчик та дівчинка. В основу стікерпака закладено емоції користувачів та засоби їх виявлення, що органічно вписуються в модель сучасного спілкування та одночасно допомагають людям асоціювати себе з брендом. Крім того, при створенні стікерів були задіяні національні та фольклорні мотиви, емблеми міст розміщення комплексів – Києва, Одеси та Львова, а також «вірусні» фрази та теми, популярні серед інтернет-спільноти. Звісно, не оминули стороною і привітання до Дня народження, оскільки парки дитячих розваг Papashon Kids орієнтовані на організацію та проведення найкращих дитячих свят.
Стікери Papashon Kids стали відмінним засобом посилити присутність бренду, мотивуючи споживачів вільно ділитися контентом один з одним, та підвищити впізнаваність бренду, використовуючи нативні сервіси мессенджерів.
Завантажити стікерпак:
✅ Viber: https://bit.ly/2SEZ3PR
✅ Telegram: https://bit.ly/3c8GgEi