Реклама тижня: Nike, Фокстрот, Eldorado, ТРЦ River Mall і карантинопокаліпсис
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
ТРЦ River Mall
У кампанії для ТРЦ River Mall закликали врятувати моду від карантинопокаліпсису. Ролик закликає людей відправитися відразу після карантину на шопінг, а щоб звучало переконливо, роблять це вустами нудьгуючих у вітринах манекенів. Ну як “вустами манекенів” – вуста якраз належать співробітникам BBDO Ukraine, які готували відео в домашніх умовах.
Eldorado
Ідеєю нової рекламної кампанії Eldorado було обіграти значення слова “кухня” – як місце, де готують їжу і де стоїть холодильник. В 10-секундних відео рітейлер обігрує слоган “холодильники для будь-якої кухні світу”, демонструючи фото різних страв. В компанії вважають, що така подача має сприйматися емоційно і тому запам’ятатися потенційному покупцеві.
Фокстрот
До теми холодильників звернулися також у Фокстрот. Заодно презентували оновлений look свого лисеня, додавши Фоксі нарешті ноги, руки, хвіст. А ще герой тепер вміє бігати, стрибати і танцювати. Анімацією займалась продакшн-студії Moonhauzen Animation Studio.
Добриня
Для фанатів танцюючих на Хрещатику корів прибуло. В новій рекламі “Добриня” від Vandog корови… грають на музичних інструментах! Коли встаєш вночі дістати недоїдений бутерброд з холодильника, варто бути готовим до всього, і не обов’язково до бабайки. “Пийте молоко і творіть добро”, – закликає кампанія.
Nike
Nike створив гімн надії. Бренд залучив спортсменів зі світовим ім’ям, щоб довести – за падінням обов’язково піде зліт. У рекламі можна побачити відомих спортсменів Кріштіану Роналдо, Серену Вільямс, Тайгера Вудса, Рафаеля Надаля та інших. Своїм прикладом вони доводять, що, якою б безнадійною не була ситуація, завжди можна знайти сили здійснювати неможливе. Закадровий голос належить баскетболісту ЛеБрону Джеймсу.
Читайте також
Реклама тижня: Нова пошта, Київстар, Volkswagen, ЛГБТ і кити в Києві