
Як створити рекламні ролики для ритейлу, які стануть віральними


Діджитал-лисичку наділили граціозним тільцем з лапками і пухнастим хвостиком. Відтепер героїня може бігати, танцювати, користуватися сучасними гаджетами, серфити по інтернету та багато інших «фішок».
Креативна команда Фокстрот доповнила образ миловидної Фоксі і показала її фінальний look у новій рекламній кампанії до освіжаюче-літнього сезону.
«Наша Фоксі вкотре еволюціонувала й отримала повноцінний, завершений образ. Сподіваємося, бренд-персонаж, який уже багатьом припав до душі, обов’язково приверне увагу нашої (і не тільки) аудиторії і закохає в себе ще більше», – прокоментувала лонч Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот.
Роботу над підготовкою відероликів для рекламної кампанії за участю Фоксі Фокстрот довірив анімаційній продакшн-студії Moonhauzen Animation Studio. «Партнерам вдалося творчо підійти до виконання поставленого завдання, інтерпретувати напрацьовані інхаус ідеї і першокласно втілити їх у життя», – зазначила Наталія.
Нагадаємо, у жовтні минулого року Фокстрот провів повне перезавантаження філософії, позиціонування і стилістики бренду. Одним з найяскравіших моментів ребрендингу стало повернення бренд-персонажа лисички у форматі аніме-мордочки, що розмовляє і підморгує. Вже тоді в компанії анонсували, що Фоксі стане амбасадором покупця і буде максимально використовуватися в комунікаціях.